• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor BB36 79640

David71

Rolex
2-Faktor
Pris
29.000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en sparsamt använd Tudor Black Bay 36 M79640-0002 med den snygga blå urtavlan. Jubileelänk och T-fit gör den till en av de skönaste klockor jag haft.

Den är i bra skick men har en repa på bezeln kl 10 och på sidan av boetten kl 10 samt hairlines på spännets polerade delar.

Uttagen av mig hos Krons september 2023 med över 4 års garanti kvar, kvitto finns. Fullset, alla länkbitar följer med.

Urverk: Manufacture Calibre MT5400 (COSC) med 70 timmars gångreserv, går ca +1spd.

Listpris: 43.000 kr.

F2F-affär i Stockholm för medlemmar som har goda referenser, alternativt skickar jag den med Postnords värde.

GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/david71.96349/
Betalning: Swish
Inga byten eller retur.
Tack KS för ett bra forum och möjligheten att annonsera!

DSC_1368.JPG

DSC_1366.JPG

DSC_1365.JPG

DSC_1369.JPG

DSC_1370.JPG

DSC_1371.JPG

DSC_1373.JPG
 
Topp