• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay blå

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Jag tycker Asplund illustrerade mitt dilemma hör bra med hans panerai, när man hypeat något ett år och får den i handen kan det aldrig vara så bra som man fått det till. Därför slänger jag upp min tokfina BBB uttagen i sena december 2014 (29e) full set från Rob Engström
image.jpg

image.jpg

image.jpg

Skicket är grymt med en i princip repfri länk, glaset är perfekt liksom vridningen. En repa på claspen ska noteras
image.jpg

Annars har claspet lite hairlines efter vanligt bruk. På den blankpolerade sidan av boetten finns också en liten repa, men det är inget som lite Cape Cod fixar bort
image.jpg

Ingår gör också Tudors fina "Nato". Med två års garanti kvar sätter jag priset till 21,500kr med viss plats för prut vid en smidig affär.

F2F i Stockholm föredras massivt, jag är inte så pigg på att hålla på och skicka, om så skulle vara fallet står köparen för frakt. Retur kommer jag överens med köparen om, det beror på för mycket för att kunna säga något generellt :)

Stort tack till KS för annonsplats!

// Adam
 
Topp