• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor black bay blue 79220B 17.400:-

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Here we go again.

Tudor Black Bay Blå 79220B - 17.400:- inklusive värdefrakt. Uttagen hos Nymans Ur med garanti kvar (till mars 2017) & jag är andra ägaren. Den har varit i min ägo en kortare tid & jag har kommit fram till att en röd Black Bay blir roligare i kontrast mot 114060 - därför får den lämna.

Något mindre märke, annars väldigt bra skick. Lädret är i princip oanvänt. Bättre bilder kommer i kväll.

image1.JPG
image2.PNG


F2F i Karlskoga, annars skickar jag med värdefrakt (samma dag som inkommen betalning) utan kostnad. Inga returer.

Bästa hälsningar
Christian
 
Topp