• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black bay blue på länk -15, 18 000:-

cjde

KS Explorers Club
2-Faktor
Hej,

nu har det blivit dags att sälja min Black bay blue. Den såldes ny i Grekland i maj 2015 och jag köpte den på eBay från England i april i år. Där är således ca ett halvår garanti kvar. Klockan går mycket bra. Se nedan. Den har tyvärr en hel del smårepor och slagmärken på boetten och ännu fler på länken. Själv tycker jag om spår av användning men jag vet att inte alla tycker så. Priset speglar dessa spår.

Jag skickar gärna klockan efter betalning och står då för frakten. Vill man se klockan i verkligheten finns den i växjötrakten. Retur går bra om vi har kommit överens om det innan.

Priset är 18 000:-
20160522_201218.jpg

20160831_103748.jpg


20160831_101455.jpg


20160831_101539.jpg


IMG_3149.JPG


Screenshot_2016-09-04-19-25-26.png
 
Topp