• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor Black Bay Bronze Blue

Ville bara höra lite vad folk tycker om denna. Själv tycker jag den verkar asfet, funderar på köpa. Skulle va kul att höra från nån Tudor-entusiast! Själv har jag varken ägt en Rolex eller Tudor förut, så blir den första.
Tudor-Heritage-Black-Bay-Bronze-Blue-Bucherer-1.jpg

Tudor-Heritage-Black-Bay-Bronze-Blue-Bucherer-4.jpg
Tudor-Heritage-Black-Bay-Bronze-Blue-Bucherer-5.jpg
Tudor-Heritage-Black-Bay-Bronze-Blue-Bucherer-3.jpg
Tudor-Heritage-Black-Bay-Bronze-Blue-Bucherer-14.jpg
Tudor-Heritage-Black-Bay-Bronze-Blue-Bucherer-10.jpg
Tudor-Heritage-Black-Bay-Bronze-Blue-Bucherer-11.jpg


Fler bilder etc:
http://www.ablogtowatch.com/tudor-heritage-black-bay-bronze-blue-watch/
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Haft både nya och gamla Tudors och tycker
Väl om de äldre mer, däremot denna skulle jag kunna tänka mig, färgerna ser bra ut men den känns nog rätt stor med sina 43
Men vafan kör! Hittar du den till listpris är den nog inte svårsåld när/om du tröttnar
 

Portofino

Panerai
Tycker den är riktigt snygg. Skulle kunna bära den varmare delen av året. I övrigt, nja.. tillgången har jag inte hört ska vara så knepig. Bucherer i Cph hade inte särskilt lång väntetid senast jag kollade. Vilket visserligen var för ett par veckor sedan.
 

MrJazze

Panerai
2-Faktor
Hur många versioner är vi uppe i nu, håller du räkningen @Denke ? ;)
Håller med, lite trist!

79230N 2 st
79230B 2 st
79230R 2 st
79230DK (PVD) 2 st
79250BM (Bronz) 1 st + Le?
79350 (Chrono) 2 st
79730 (Steel) 2 st
79733N (S&G) 1 st
79540 (41) 2 st
79500 (36) 3st

10 utföranden och tot 20 kombinationer:cigar:

Att man lagt till N på slutet i ref för stålguld, 79733N, for mig att gissa lansering av stålguld med blå tavla (79733B) till Basel 2018.
 
Senast ändrad:

Gabriel90

Panerai
Den klockan e redan slutsåld o tillverkas inte mer.

Ända sättet e ju beg. då får du räkna med ganska sjuka priser på över 100k ibland.
 

MrJazze

Panerai
2-Faktor
Som sagt, invänta SG med blå tavla. Skulle bli förvånad om det inte dök upp även en sådan.
 

Kapten M

Omega
2-Faktor
Den var riktigt snygg tycker jag, hade jag lätt kunna tänka mig. 43 mm är inga problem. Har själv ägt en i brons.
IMG_20161124_092005.jpg
IMG_20161128_091607.jpg
Hur upplevde du att bronzen klarar sig mot repor och dylikt?
Funderar på att använda min ordentligt i sommar, hoppas att den inte är lika känslig som vissa andra med ren metallyta. I alla fall att det inte syns lika bra..
 
Topp