• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor Black bay Camouflage nato

Hur föredrar ni Tudor Black bay? På


  • Totala väljare
    39

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Fick hem ett nytt nato till Black bayen, Hodinkee hade en bild på sin instagram med en BB med ett liknande nato, blev sugen på att testa! Jag tycker att det flyger, kul att kunna variera mot originallädret. vad tycker ni?

Passar på med en fråga också. Hur föredrar ni Black bayen?

Trevlig fredagskväll på er!

IMG_9079.JPG
IMG_9084.JPG
IMG_9095.JPG
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Njee... Skulle föredra ett coolt 2 delat läder av finare kvalitet på den. Typ cardovan.
En sån fin klocka förtjänar bättre.
 

mace

Cartier
2-Faktor
Generellt sett så ogillar jag när viket/böjen på bandet blir större än klockan.

Är det zulu-band som beter sig så? Otyg.

Håller med någon av herrarna ovan. Ett schyst cordovan-band skulle bli grymt. Tips: jankoxxx
 

JCE

Cartier
Jag kör länk på min, men Nato funkar ju fint. Inte jätte förtjust i camo men det roliga med natot är ju att det är billigt och enkelt att prova sig fram och köra olika varianter.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Nästan alla klockor är bäst på länk. Denna combo föll mig inte i smaken. Iofs är jag inte känd för att alltid ha bra smak heller så...
 
Topp