• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay på länk

Jodokast

Breitling
Hej, jag har en Tudor Black bay som jag tänkte sälja. Klockren är i mycket fint skick, köptes ny av mig i augusti 2013. Jag köpte klockan på länk men har endast använt denna något dygn då jag direkt satte klockan på ett läderarmband istället. Länken är alltså helt ny och så gott som oanvänd. Klockan sitter i detta nu på ett olikfärgat nato. Klockan är naturligtvis "full-set" och allt som följde med vid mitt köp finns kvar.
Jag och klockan finns i Stockholm. (Ber om ursäkt för de dåliga iphone-bilderna!)
Hade tänkt mig 17 000 kr i rena pengar för denna.
Bytesvärde 18 000kr
Med vänlig hälsning,
Tobias Hill
bild3.JPG


bild.JPG bild2.JPG bild4.JPG bild5.JPG bild3.JPG
 
Topp