• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay (Röd)

skoner

Omega
2-Faktor
Hej!

Jag säljer nu min Tudor Black Bay som jag köpte december 2013 hos svensk AD. Klockan kommer med allt som medföljer vid butiksköp. Garantitid kvar till december 2015.

Klockan är i bra skick men har används vardagligt så den kommer med spår av användning. Inga dings eller dylikt dock, men b.la. repor på undersidan vid byte av band och på låset. Se bilder (jag har försökt så gott det går med en iPhonekamera). En del länkar är bortplockade då jag har väldigt smala handleder, samtliga borttagna medföljer självklart.

Eftersom att detta är min första annons på KS så saknas referenser tyvärr! Men jag befinner mig i Stockholm innerstad, träffas gärna över en kaffe eller dylikt om ni är intresserad.

Jag hade tänkt mig 18000:- för klockan.

Jag blundar inte helt för eventuella byten, dock gärna med pengar åt mitt håll!

Föredrar betalning via Swish eller SEB.

Bilder:

15ppx74.jpg


y3343.jpg

2vvnv48.jpg

2a5f8dy.jpg

rms18p.jpg

2igd8c7.jpg



Tack för att ni tittade och tack KS för annonsplatsen!
 
Topp