• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay

john b

Rolex
Tre in en ut...

Säljer härmed min Tudor Black Bay, köpt på Rob Engströms för ett par veckor sedan. Jag har inte skrivit mitt namn på garantikortet ännu så det kan den nye ägaren få göra!

Den är använd så det finns minimala märken på de polerade sidorna på boetten, inget som stör mig. Men den är alltså inte MINT. Men ganska nära.

Kommer i fina lackade lådan med sleeve och alla tillbehör inkl natobandet.

20000, eller ett schysst bud, inkl rekad frakt. Man kan hämta den hos mig i Göteborg också.

Jag nås på PM eller via [email protected]

annons1.jpg


annons2.jpg


annons3.jpg


annons4.jpg


annons5.jpg


annons6.jpg


annons7.jpg


annons8.jpg


Tack för titten.
 
Topp