• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor Blackbay 36

image.png
image.png
image.png
image.png


Vad tycker folket om denna? Själv tycker jag den är sjukt fin och kommer nog köpa:)
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Listpriset blev högre än vad jag hade förväntat mig, runt 27.000:- på länk om jag inte är ute & cyklar. Då är en Rolex Explorer mer lockande som Criss Cross nämner ovan. Det såldes en här nyligen, 114270 i väldigt bra skick för strax över 30.000:-.
 

Olaola

Panerai
Tycker den är riktigt läcker! Jag hade dock gärna sett någon typ av vridbar ring för att behålla mer av DNA-t från de större Blackbay! :)
 

LEC16

Cartier
2-Faktor
Kan inte bestämma mig, vissa dagar kan jag tänka mig att köpa, andra dagar, absolut inte
 

viiicc

Omega
grymt sugen på att köpa en sådan på länk! någon som vet när den kan tänkas landa i våra butiker? :)
 

Breitling1

Cartier
Tycker den känns tråkig faktiskt... Hade hellre satsat på storebror. Men gillar du den så kör. Tror den kommer vara väldigt lättsåld om du skulle ångra dig.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Visst den ser trevlig ut men inget för mig. Konstigt att den går under black bay serien. Med en bezel hade den kunnat inrikta sig lite mer åt det kvinnliga klienteriet som inte vill ha 40+ klockor..

Bara en tanke
 

Kai

Rolex
Tycker 36an är fin på bild! Tror jag gillar den för den påminner lite om Explorer 1, vilken jag gillar ännu mer.
Gillade också SS:en i reklambilderna medan den såg lite för glansig ut i riktiga bilder.
Din AT är fin med, har en likadan fast med tavla kring datumfönstret. Jag tänkte komplettera min AT med en Explorer.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Senast ändrad:

Moorflax

Patek
2-Faktor
Jag föll pladask när jag såg den måste jag erkänna. I ett Basel med för mig, idel besvikelser, så kändes denna som en skön befrielse! Jag har inte riktigt medlen då frun fyller 40, att köpa nytt. Men jag ska hålla koll när de börjar komma ut begagnade.
36 mm är så nätt, rätt och sportigt :)
 
Jag föll pladask när jag såg den måste jag erkänna. I ett Basel med för mig, idel besvikelser, så kändes denna som en skön befrielse! Jag har inte riktigt medlen då frun fyller 40, att köpa nytt. Men jag ska hålla koll när de börjar komma ut begagnade.
36 mm är så nätt, rätt och sportigt :)

Det värsta är väl att dessa kommer GP-förare runt 20 begagnade, då lägger jag hellre som 4 extra för en ny:)
 
Topp