• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor Blackbay 36

DonCiccio

Breitling
Den bärs helrätt på länk. Rätt fjuttig på läder. Länken är mycket skön och följsam.
20160908_081902.jpg
20160908_081227.jpg
Bifogar lite bilder från morgonpysslet på jobbet (bibliotek).
 

Wboy

Panerai
Den bärs helrätt på länk. Rätt fjuttig på läder. Länken är mycket skön och följsam.
20160908_081902.jpg
20160908_081227.jpg
Bifogar lite bilder från morgonpysslet på jobbet (bibliotek).
Låter lovande. Jag var/är extremt besviken och förvånad över länken på vanliga Black bay. Bred och dåliga proportioner samt lite billig känsla. Sådär jämnbred länk som man ofta hittar på parfymklockor.
 

Wboy

Panerai
Där har du fel. Länken smalnar av från klockan och nedåt. Dessutom tycker jag att länken i övrigt är fantastiskt fin, grymt stål och fin lyster.



14365376_10154305613350795_1599503777_n.jpg
14355832_10154305613440795_497743526_n.jpg
Mer jämnbred och bred i jämförelse med Rolexlänk. Tudor insåg väl framåt slutet av länken att spännet skulle bli parfymigt och dyrt att tillverka
 

break out

Omega
Jag vet att Krons har haft en inne men såld, de trodde att de skulle få in igen i mitten av september (nu?). Nymans verkar inte ha fått någon ännu och hade ingen prognos när de skulle få in dem. Hur det är med Rob vet jag inte för jag fick tyvärr inte något svar på min förfrågan.
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Hej i tråden! Efter att följt upp ett otal tips om var den kunde finnas på länk har jag äntligen mitt alldeles eget ex på armen! Det var ett tips i den här tråden för ett tag sen som fick mig att kontakta Krons Ur i Stockholm, exet i fråga blev föga förvånande sålt men i förra veckan fick jag mail om att den åter fanns inne på länk. Jag klippte till direkt och i dag kunde jag äntligen hämta ut mitt paket!
image.jpeg
 

Sammeh

Cartier
Hej i tråden! Efter att följt upp ett otal tips om var den kunde finnas på länk har jag äntligen mitt alldeles eget ex på armen! Det var ett tips i den här tråden för ett tag sen som fick mig att kontakta Krons Ur i Stockholm, exet i fråga blev föga förvånande sålt men i förra veckan fick jag mail om att den åter fanns inne på länk. Jag klippte till direkt och i dag kunde jag äntligen hämta ut mitt paket!
image.jpeg
Underbaart!
 

break out

Omega
Hej i tråden! Efter att följt upp ett otal tips om var den kunde finnas på länk har jag äntligen mitt alldeles eget ex på armen! Det var ett tips i den här tråden för ett tag sen som fick mig att kontakta Krons Ur i Stockholm, exet i fråga blev föga förvånande sålt men i förra veckan fick jag mail om att den åter fanns inne på länk. Jag klippte till direkt och i dag kunde jag äntligen hämta ut mitt paket!
image.jpeg
Fint! Vet du om de hade fler hemma?
 
Topp