• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor Blackbay 36

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Testar strap. Gillar nog länken bättre...
image.jpeg

image.jpeg
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Jag har inte ens tagit ut mitt strap från plasten:) Detta är helt klar en klocka som ska bäras på länk, tycker inte heller den är fin på lädret man kan köpa den på!
Instämmer! Jag själv är en sucker för olika straps men den här gången föll det mig inte alls i smaken. Tillbaka på länk och strapet åter i sin plast och nedpackat i boxen.
image.jpeg
 

mmh

Panerai
2-Faktor
Nu finns BB36 att beställa hos iconicwatches.co.uk. En brittisk gråhandlare som jag köpte min Speedy från till bra pris och utan problem. 2-5 veckor säger de att leveransen tar och priset ligger på 1800£.
 

mmh

Panerai
2-Faktor
Nu finns BB36 att beställa hos iconicwatches.co.uk. En brittisk gråhandlare som jag köpte min Speedy från till bra pris och utan problem. 2-5 veckor säger de att leveransen tar och priset ligger på 1800£.
Samma pris på länk som på läder, förresten...
 

Knugen

Panerai
2-Faktor
Jag har ju inte haft så länge än men jag tycker att den är helt grym. Den är bekväm, lättavläst, snygg som satan, passar till allt och i alla sammanhang. Den har verkligen överträffat mina förväntningar. Priset är dessutom riktigt bra. Kort sagt: en riktig pangklocka!:)
image.jpeg

Glad för din skull att du äntligen träffat rätt med en klocka efter senaste tidens flippande :)
 
Topp