• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor Blackbay 36

KlasK

Cartier
2-Faktor
image.png
image.png
image.png
image.png


Vad tycker folket om denna? Själv tycker jag den är sjukt fin och kommer nog köpa:)
Snygg men slår inte Omega sea master aqua terra, som visas här i tråden.
En sådan kan du få begagnad i gott skick för 20000-25000 jag var inne på en sådan innan innan jsg bestämde mig för att det är dykare jag ska ha.
Om du inte är så kinkik med om det är en automat eller quarts kan du få omegan för runt 10000.
 
Snygg men slår inte Omega sea master aqua terra, som visas här i tråden.
En sådan kan du få begagnad i gott skick för 20000-25000 jag var inne på en sådan innan innan jsg bestämde mig för att det är dykare jag ska ha.
Om du inte är så kinkik med om det är en automat eller quarts kan du få omegan för runt 10000.


Den Omegan jag har lagt ut får du inte för 20-25, kanske den äldre versionen:)
 

limbotimbo

Cartier
Är det någon som vet vart man kan se "live bilder", allt jag har hittat har bara kännts väldigt retuchat och med en massa filter osv.
 
Ser riktigt trevlig ut på läder!

Jag saknar bezeln lite, men det jag saknar mest är det välvda safirglaset, detta ser helt plant ut? Klär väl en dressad klocka bra men hade gett uret lite mer liv med ett svagt välvt glas.
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Ser riktigt trevlig ut på läder!

Jag saknar bezeln lite, men det jag saknar mest är det välvda safirglaset, detta ser helt plant ut? Klär väl en dressad klocka bra men hade gett uret lite mer liv med ett svagt välvt glas.
Man bör nog tänka bort vilken serie den ingår i, alltså inte se den som en typisk Blackbay, utan bara tänka klockan som sådan. Då tycker jag inte man saknar vridbara betseln nämnvärt. En billig Explorer helt enkelt, även om jag hade gått på Rolexen då.
 
Topp