• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Chrono 79260 säljes eller bytes mot Planet Ocean

Tärnan

Cartier
Prisbump 23 kkr (24 kkr) (25 kkr)
Tudor Chrono 79260P från 2005.

Klockan kommer med fullset, dvs bägge askar, putsduk, cert, garanti, instruktionsbok samt en extralänk.

2015-02-12 servades klockan på Nymans Ur för ca 6000 SEK. Kvitto och vad som gjordes framgår. Garanti på servicen gäller fram till 2017-02-11.
Klockan går perfekt, vid koll under ett par dygn så saktar den sig endast 1-2 sekunder (under 3 dagar totalt). Det känns att den är servad och kronan skruvar in sig skönt.
Uret är köpt av en forummedlem som jag säkerligen kan referera till vår smidiga affär. Denne köpte klocka i sin tur från en Italiensk AD och det är därifrån bilderna kommer. Som synes är den ej polerad och det valdes även bort vid den service som gjordes hos Nymans ur. Det finns mindre märken men inget som stör om du frågar mig. Den ger ett trevligt intryck tycker jag.

Klockan säljes till förmån för en Planet Ocean. Jag har ej bråttom att sälja och då jag gillar uret skarpt så blir jag inte ledsen heller om den blir kvar i min ägo.
Har du en Planet Ocean i byte så kan vi diskutera det. Pengar emellan beroende på modell.
Klockan finns i Stockholm. Säljer den helst vid personligt möte. Ej returrätt eftersom den har garanti på service fortfarande.
Med tanke på skicket, fullset och servicen gjord så sätter jag priset till 25 kkr.

DSCF0146.jpg
DSCF0150.jpg
DSCF0151.jpg
DSCF0152.jpg
DSCF0157.jpg
DSCF0158.jpg
DSCF0159.jpg
DSCF0161.jpg
DSCF0162.jpg
DSCF0166.jpg
DSCF0167.jpg
DSCF0168.jpg
 
Senast ändrad:
Topp