Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tudor daydate

Diskussion i 'Diskussion' startad av Beastie, 24 januari 2014.

1. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Kan ni som har tudor daydate klockor posta lite bilder på dem? Jag vet att ni finns, såg er i fredagstråden. Ser gärna bilder på både den gamla och nya modellen samt hör lite om era intryck.

2. aljung

aljung Präst

Från:
    Uppsala
    Jag älskar min 7017, jumbomodellen på hela 38mm. Har dock inte quickset på dagen så det blir en del vridande om man inte använder den så ofta.

Lite bilder

2xtudor.JPG dagens12.JPG dagensvintage2.JPG tudor2.JPG

krämbulle, Pauledward, Erikd och 4 andra gillar detta.
  3. Mattan

Mattan Präst

Från:
    Västkusten
    Min är ny för mig men jag trivs riktigt bra med den. Storleken är perfekt för denna typ av klocka och jag gillar den rena designen utan kronskydd. Gör sig bäst på oyster tycker jag men funkar på läder med.
    Nackdelen är som aljung skriver ovan att det inte är qs så en winder hade inte varit fel.
    image.jpg image.jpg

Pauledward, Beastie och aljung gillar detta.
  4. MT81

MT81 Torpare

Från:
    utanför Sverige
    tudor daydate.jpg

tgofswe och Pauledward gillar detta.
  5. Pistol_Pete

Pistol_Pete Borgare

Från:
    Världsmedborgare
    Jag kör min 7017 på läder med viklås. Har försökt med after-market Oysterband men föredrar det svarta Hirschbandet.

image.jpeg image.jpeg image.jpeg

903lew och Empa gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield