• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor Fastrider Blackshield

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Denna klocka fascinerar mig och är värd en egen tråd. Är det någon på forumet som äger en sådan i skrivande stund? Eller kanske någon som planerar ett köp? Varför är den inte särskilt populär? Förutom att den givetvis är för stor så har den idel fördelar, den största sådana givetvis att klockan är råcool. Som om detta inte vore nog så är den även relativt billig.

Schnygg:
Tudor Black Shield Red Rubber Strap.jpg


Schnyggare:
tudor_black_shield_by_watchonista_10.jpg


Precis innan jag tryckte på "skapa tråd" märkte jag hur "Tudor Geneve"-texten sänker hela klockan.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Denna klocka fascinerar mig och är värd en egen tråd. Är det någon på forumet som äger en sådan i skrivande stund? Eller kanske någon som planerar ett köp? Varför är den inte särskilt populär? Förutom att den givetvis är för stor så har den idel fördelar, den största sådana givetvis att klockan är råcool. Som om detta inte vore nog så är den även relativt billig.

Schnygg:
Tudor Black Shield Red Rubber Strap.jpg


Schnyggare:
tudor_black_shield_by_watchonista_10.jpg


Precis innan jag tryckte på "skapa tråd" märkte jag hur "Tudor Geneve"-texten sänker hela klockan.

Jag hade Sveriges första. Trevlig och lättburen klocka.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Den är skoj även om jag har sjukligt svårt för Tudor-texten som de var tvungen att sätta på en bricka istället för att bara trycka det på tavlan.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Mw79 har väl en? :)
Jag tycker den som har bronsindex är helt sjukt fet, dock tycker jag det är synd att man inte kan få länk till den
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Är av uppfattningen att keramiska boetter inte är något att ha, de verkar flippas snabbt. Känns som en daytona som inte fick vara en daytona, misslyckad rent estetiskt enligt mig.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Är av uppfattningen att keramiska boetter inte är något att ha, de verkar flippas snabbt. Känns som en daytona som inte fick vara en daytona, misslyckad rent estetiskt enligt mig.
Har helt motsatt åsikt om keramiska boet, gillar det skarpt. Vet inte om de flippas så snabbt, har ine sett så många begagnade.
Sedan det estetiska är det svårt att argumentera om, jag gillar den men du gör uppenbarligen inte. Det är upp till alla att ha en egen åsikt om estiken så inte mycket att säga där.

Men har haft min sedan januari och är fortfarande en av favoriterna.
 
Topp