• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor Heritage Black Bay (BLUE) - äntligen min

Markus

Breitling
Tjusigt som tusan! Vad får man ge för en?

Jag tycker den röda är väldigt "varm" och lagom trevlig i färgen. Att tavlan dessutom går i lite varmare brunaktig nyans är ett stort plus i kanten. Denna verkar lite "kallare" överlag och tavlan känns lite basic. Är det bara jag eller har ni några tankar?

Listpriset är ca 28K, exakt samma som den röda. Du har helt rätt ang varmt/kallt. Som jag skrev så har den röda många poänger men är inte rätt för mig helt enkelt.
 

Henrik A

Omega
Bra köp! Grattis!

Jag förstår hur du tänker och som ägare till en röding kan jag intyga att den förstås inte funkar i alla sammanhang och där är nog den blåa mer förlåtande. Och nästan lika snygg. ;)
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Grattis till en jättefin klocka. Provade den själv i lördags och var nära att köpa den.
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Grattis till en riktigt fin klocka!
Att vridningen går åt det gråa hållet ser jag endast som ett plus och förmodligen något som får den att hålla i det långa loppet:)
 

Snårtas

Rolex
Grattis till ett fint köp! Jag gillar den röda, men den blå ser strået vassare ut på bild. Man blir lite lätt köpsugen...
 

Markus

Breitling
Härligt! Grattis!

Blev en bra stund hos Rob, eller hur!

A


Väldigt trevligt! Svårt att inte vara på fint humör när man köper en fin klocka men de är verkligen bra på Rob E. Oavsett om man som "okänd" kommer in och kikar lite eller om man står med betalkortet i högst hugg.
 

Markus

Breitling
STORT tack för alla glada tillrop, grattishälsningar och likes. Är detta Sveriges trevligaste forum?

Här kommer två bilder till, tagna utomhus alldeles nyss. Lite reflektioner från löv och himmel men det kanske är intressant ändå.

Minst lika nöjd när jag sovit på saken. Klockan låg som en jäkla uppenbarelse och väntade på mig när jag vaknade på morgonen .:)

markus-bbb03.jpg


markus-bbb04.jpg
 

Bilagor

  • markus-bbb03.jpg
    markus-bbb03.jpg
    184.5 KB · Visningar: 140
STORT tack för alla glada tillrop, grattishälsningar och likes. Är detta Sveriges trevligaste forum?

Här kommer två bilder till, tagna utomhus alldeles nyss. Lite reflektioner från löv och himmel men det kanske är intressant ändå.

Minst lika nöjd när jag sovit på saken. Klockan låg som en jäkla uppenbarelse och väntade på mig när jag vaknade på morgonen .:)

markus-bbb03.jpg


markus-bbb04.jpg

Riktigt riktigt schysst, stort grattis, en fråga testade du den med läderbandet? hur var det, ser lite underligt ut på bilderna
 
Topp