• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Heritage Black Bay Bronze - Full set - SEK 25,000

zebbo_apa

Omega
IMG_7120.JPG

IMG_7119.JPG

IMG_7118.JPG

IMG_7116.JPG

IMG_7115.JPG

IMG_7117.JPG

IMG_7121.JPG


SÄLJES:

TUDOR HERITAGE BLACK BAY BRONZE, 79250BM - 43mm - Full set - 2016

Här har du chansen att köpa ett ruskigt snyggt kvalitetsur i kanonskick till ett blygsamt pris - Otroligt mycket klocka för pengen med andra ord. Enda anledningen till att jag väljer att sälja den är att jag har förlikats med det faktum att jag har världens minsta handleder (15cm i omkrets!!! :() och därför inte känner att jag kan bära upp den fullt ut.

Köpt i Danmark i juni 2016, och levereras helt komplett med ytter- samt innerbox, instruktionsmanual, garanticertifikat, kronometercertifikat och båda banden som ska medfölja vid nyköp (se sista bilden).

Nästintill perfekt skick, där klockhus, glas och spänne är helt utan anmärkningar - Det enda som skvallrar om någon form av tidigare användning är mindre bruksspår på bandet som nu är på klockan (det andra är helt oanvänt) - Eventuella vita prickar och liknande på bilderna är i samtliga fall dammkorn och inget annat :)

PRIS: SEK 25,000

Andra objekt som dellikvid kan i vissa fall accepteras och diskuteras, men då med fördel Rolex (ex. 114270/14270 eller 116234 (svart)) eller Omega Seamaster 2252.50.00 - Jag är dock inget fan av feta dinkor just pga min handledsstorlek, så har mycket svårt att se att jag skulle vara intresserad av något över huvud taget som är över 38-39mm.

Referenser: Har en fullklottrad referenstråd på ett annat klockforum, till vilken URL kan lämnas på begäran.

Jag och klockan finns i Stockholm, och kan visas upp över en kopp kaffe uppe på mitt kontor vid Birger Jarlsgatan.

Första kontakt via mail = [email protected]

Svarar gärna på frågor och/eller skickar över fler bilder.

Swish is the new king - Givetvis kan klockan skickas till andra delar av landet mot förskottsbetalning, och då kan jag stå för frakt (Postens Värde) - Har hanterat "distansköp" på detta vis vid ett par tillfällen tidigare som säljare, och känner mig säker på att köparna i dessa fall har uppfattat hanteringen från mitt håll som mycket smidig och professionell.

Retur enligt ÖK - Kom och köp :)

/Sebbe
 
Senast ändrad:
Topp