• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Heritage Black Bay

The Pell

Cartier
SÅLD!

Hejsan!

Efter styvt ett års tjänstgöring så är det åter dags för rotation. Dags att lämna alltså för min röda BB på länk som jag köpte på uret.se i juni förra sommaren. Klockan är väl använd med den förslitning det medför; repor på länk, en och annan dicg i boetten och några minimala repor i antireflexen.

Det som avviker från orginaluppsättningen är att det medföljande natobandet var fel, jag verkar istället ha fått orginalnatot som tillhör Advisor. En märklig affär som uret.se efter lite mejlkonversation erkände och erbjöd sig att byta ut. Har dock aldrig blivit av eftersom jag ändå aldrig har velat bära den på något annat än länk. Annars medföljer allt; boxar, cert, extralänkar, kvitto m.m.

Prisidé: 20.000 kr inkl frakt om den skall skickas, annars kan den tittas på/hämtas i Göteborg med omnejd. Jag är tacksam att pruta på, men inga dårbud tack :) Om distanshandel, gäller betalning till mitt bankkonto eller swisch, sedan skickas klockan.

Inga returer, klockan har som sagt knappa 2 års reklamationstid kvar.

Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/the-pell-pelle-jansson.19160/

Tack för titten!
//Pelle

DSC_0710.JPG


DSC_0711.JPG


DSC_0712.JPG


DSC_0714.JPG


DSC_0715.JPG


DSC_0031.jpg


DSC_0028.jpg



DSC_0027.jpg
 
Senast ändrad:
Topp