• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Tudor Heritage Chrono

m_s

Patek
2-Faktor
Så var det dags igen, ni känner mig vid det här laget och flippin is the name of the game!

Up for grabs är en störtskön Tudor Heritage Chrono med grå urtavla (den enda rätta). Klockan mäter 42mm.

Klockan är uttagen 2011 hos AD i Spanien och kommer i fullset inkl ytterbox, innerbox, länk inkl alla länkbitar, fabric-strap, cert, manual, hang tags etc.

Klockan är i kalasfint skick, med som alltid tillhörande hairlines på boett och länk (ofrånkomligt vid användande).
Urverket är ett modifierat ETA 2892 med kronograf och flyback-funktion som går kanon med ca 42h gångreserv.

Skön 70-tals porr i en moden förpackning helt enkelt!

Både jag och klockan finns i Stockholm och jag har gott om referenser från både köp & sälj.

Pris 22.000:- (kan skickas enligt köparens önskan och kostnad)

Eventuellt byte (22k bytesvärde) kan vara intressant, mest på jakt efter att släcka första Panerai-törsten så kan se denna som en delbetalning/byte för en PAM 380, 111 eller 000 eller något där i krokarna. Hör av dig med vad du har!

Intresserad? Klart du är, dra ett PM vettja!









 
Hallå, riktigt skön klocka!
Finns ngt intresse av byte mot Planet Ocean? + pengar såklart.
Omegan är med allt som ingick vid köp + original gummiband.
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Tudorn är stekhet!

Hade den inte varit för tjock för mig hade jag köpt den direkt...
 
Topp