• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Heritage Ranger ref 79910 *Prisjusterad*

m_s

Patek
2-Faktor
Tudor Heritage Ranger ref 79910 på länk till salu.

Denna fantastiska Heritage modell är nu "up for grabs". En extremt mångsidig klocka med mycket trevliga detaljer så som målad tavla, lugghål, raka ändlänkar och doomat safirglas. Toolwatch i dess renaste form om du frågar mig!

Fullset inkl yttre skyddskartong inhandlad från PlusWatch.it i juli 2015. Certet är utställt 2014-11-25 hos Italiensk Tudor AD men alltså utplockad och avplastad av mig först i juli i år. Garanti fram till 2016-11-25. Kommer på länk och det extremt snygga Tudor-strapet i Camofärg. Slänger även med ett Bulang & Sons läder som passar klockan som handen i handsken.

Nyskick på klockan med någon enstaka hairline på länken och den går väldigt bra. Har ej uppmätt eller märkt av någon gångavvikelse att tala om.

Pris 18.000kr + frakt alt träffas F2F i Stockholm. Skickas eller överlämnas först när pengarna är på kontot.
Retur: Enligt ÖK

Gott om referenser finns på mig från tidigare affärer.

Tack till forumledningen för denna utmärkta annonsplats.

P1011288.jpg


Lite inspirationbilder på aktuell klocka

IMG_0011.jpg
IMG_0721.jpg
IMG_0239.jpg
P1011272.jpg
 

Bilagor

  • IMG_0004.jpg
    IMG_0004.jpg
    339.4 KB · Visningar: 73
Senast ändrad:
Topp