• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor Jumbo på eBay

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Jag har länge letat efter en Tudor Jumbo som inte är en day date utan bara har datumet. Gärna vit och gärna på länk. Denna ser ok ut tycker jag (man kan inte få allt, dvs länk i detta fall):
http://www.ebay.com/itm/ROLEX-TUDOR...998654422?pt=Wristwatches&hash=item35c897bdd6
$%28KGrHqJ,!pIFElNqME8qBRuVbs%28+KQ~~60_57.JPG

Har vi någon på forumet som kan se om den verkar kosher, eller om det finns några uppenbara fel som ett otränat öga som mitt inte upptäcker.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Spontant ser den rätt ut men med lite härjad boett. Man kan kanske misstänka att originallänken givit upp pga hårt brukande. Ändlänkarna ser ut att ha gnagt en del på boetten.

Visarna såg oförskämt fräscha ut, relumat eller utbytt?
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Tack för input!

Den ser ju rätt så risig ut på baksidan. Är detta ett problem (utöver det estetiska)?
$%28KGrHqZ,!rIFG,bz!vV7BRuVb30q-!~~60_57.JPG
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ser väl ok ut men inget topp-ex. Amatörmässigt polerad. Som en parentes har jag aldrig sett en vit jumbo, de är silver.
 
Topp