Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tudor - Only watch 2015

Diskussion i 'Diskussion' startad av DrDre, 8 juli 2015.

1. DrDre
    Trådstartare

DrDre Friends of KS

Tudor (och massor av andra tillverkare också) har donerat en klocka till en välgörenhetsauktion, Only Watch 2015. Tillverkad i ett enda ex. Vad säger ni? Egentligen gillar jag inte retro och inte fake patina heller för den delen, men jag måste säga att jag tycker den är rätt cool. Om modellen kom ut på marknaden i deras ordinarie sortiment skulle den nog sälja rätt bra.

2. maxmol

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    Håller med om att den är rätt cool. Fejk-patinan är onödig.

Varför man inte gör re-vintage klockorna 40mm med handmålades index i vitt är bortom mig. Det som är coolt är det inte har en crown guard och chapter ring. Mycket mer än så behöver man inte för en cool vintage känsla.

3. Bjoerlin76

Bjoerlin76 Biskop

Från:
    Sigtuna, Stockholm
    Håller verkligen med - fejkpatina är en av dem sakerna som jag blir galen på med re-vintage/retroversioner av gamla klockor.:wtf:

4. Cryssarn

Cryssarn Friends of KS

Från:
    Nashville
  5. Tripeiro.

Tripeiro. Friends of KS

Fejkpatina är för Macbookbohemer.

Warwian gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield