• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Tudor Oyster Date - 7992

Moffan

Panerai
2-Faktor
Till salu denna fina 7992 som jag köpte för att ge kärlek men som helt enkelt inte fått den tid den förtjänar. Klockan är köpt här på forumet för endast några månader sedan och har bara legat i lådan och sett ledsen ut. En del färglossning på tavlan har den, men personligen tycker jag det bara är mysigt med lite patina.
Kronan är tidigare utbytt men jag köpte en original begagnad inkl. kronhals som självklart medföljer - syns på bild.
Rolexlänken har två minijusteringar kvar när den sitter på min 18,5cm handled, Ett stycke bandstift till länken saknas, så klockan kommer med head och länk separat - som ses på bild.
Medföljer gör även ett Rolexspänne som skall vara tidsenligt om man vill sätta denna skönhet på läder - som ses på bild
Har inte hundra koll på gången, men lär diffa på en runt minuten dagligen, kan nog behöva en service inom en snar framtid.
Pris: 4500:- Retur inom 24h om objektet inte stämmer överens med ovan beskrivning.
Referenser finns såklart https://klocksnack.se/threads/moffan.38464/



WP_20160530_18_08_04_Pro.jpg
WP_20160530_18_08_39_Pro.jpg


WP_20160530_18_09_02_Pro.jpg


WP_20160327_15_36_16_Pro.jpg



Tack KS för ett trevligt forum och för annonsplatsen.
 
Topp