Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tudor oyster prince 7928

Diskussion i 'Diskussion' startad av RonJeremy, 10 september 2013.

1. RonJeremy
    Trådstartare

RonJeremy Bonde

Undrar bara lite om den här klockan, har en på G och undrar vad den är värd! Utseendemässigt så föll jag för den direkt!

2. Criss Cross

Criss Cross Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Oj, fin. Ovanlig tavla. Har inte sett så nga med den typen. tavlan och armbandet tyder på att detta är en tidig Submariner. Har sett prislappar på mellan 15.000 kr och 200.000 kr på Tudor Subbar så jag överlåter till någon expert i ämnet att gissa priset på denna äldre modell.

3. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    20-30 är min gissning. Såg en på bukten för 27 har jag för mig. Men allt beror ju på hur kosher den är...

Trevlig modell :)

4. ErikGBG

ErikGBG Biskop

Min gissning är mer åt 35-45k. vad begär han?

5. acce1999

acce1999 Friends of KS

6. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Jag bevakade en franken på EBAY för ett tag sedan, tydligt att boetten var falsk och verket stämde inte med modellen sen var det säkert nåt annat som inte stämde. Visarna var lösa och kronaxeln var tydligt på glid. Trots detta gick den för 14k.

Får nog ta mössan i hand och ta tillbaka min gissning.

Här har vi en möglig en för 29 K;

http://www.ebay.com/itm/Tudor-Sub-R...1051765397?hash=item35cbc22695#ht_2497wt_1198

Opolerad? Vete fan. Tycker mig sen lite kratervarning vid nåt lughål.

En smula dyrare ;) 40k Mer i min smak!

http://www.ebay.com/itm/1965-Tudor-...stwatches&hash=item3384f255f9#ht_13748wt_1225

7. Fixoflex

Fixoflex Friends of KS

Från:
    Småland
    Otroligt läcker klocka! Visst kallas denna för "lilla rosen". Har just köpt en liten "ros" dock en
    enklare precision variant å ingen sub från 1965.

Mårtenssons ur Brookfield