• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Pelagos 25600TB sänkt pris 29/6

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Får konstatera att detta är klockan som vänt snabbast genom samlingen och nog var lite av ett impulsköp. Den är för stor för mig och sitter inte skönt, vilket känns jäkligt synd för det finns väl ingen dykare som är mer bang for the buck än denna.

Utplockad oktober 2015 i fint skick, dock med sedvanliga smårepor från användning och något märke från bandbyte. Full set givetvis.

Firar midsommar och har inte dinkan med mig så bilderna är tyvärr begränsade men jag kan gärna ordna fler om önskas.

Finnes i Stockholm och säljer helst F2F. Ingen retur om klockan säljs F2F. Byte inte omöjligt om det skulle dyka upp något intressant.

Pris 27 000 kr.

20160615_202227.jpg
 
Senast ändrad:
Topp