• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Prince Hydronaut II, prissänkt 151205

Zingo

Rolex
Såld!
Vet intagit man ändrar i rubriken...


Och så var det dags att göra om lite i klocklådan för nya på ting. Säljer därav en nyservad Tudor Prince Date Hydronaut med ref 89190 PN. Nyköpt av mig 2010. Allt medföljer i form om cert, box, ytterbox, manual, visitkort från säljaren och kvitto. Det som saknas är hangtag (de frågade mig när jag köpte klockan om jag ville behålla den. Förstod ingenting, varför skulle jag villja behålla den där lilla plastbiten? Man lär sig.. :happyhappy:).

Servad i juni 2015 hos Nymans Ur (hade tappat den på klinker så glaset fick en spricka varpå service, byte och genomgång till det eminenta priset av 8 tkr..:( Så det är några år till nästa service).

Har bara gummi, gillade inte länkar (man lär sig). Utmärkt om man ex vill ha den på nato.

Prissänkt till 10.400 kr (tidigare 12.500 kr vilket även det var billigare än äldre motsvarande på C24). Föredrar f2f i Stockholm. Kan skickas på köparens bekostnad, ingen retur då pengarna ska in i nytt ting.

NVUIF03.jpg


yXzBsyV.jpg


UTY9nr1.jpg


S9l40TB.jpg


W4Lrv77.jpg
 
Senast ändrad:
Topp