• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Prince Oysterdate - 69/70

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
En stycken fin-fin vintage Tudor säljes. I bra skick överlag, men med en & annan ding, förstås. Dock inget som förstör helheltsintrycket. Ett litet hack på sidan av boetten - se bild - är det som märks mest vid en noggrann avsyning.

Tudorsignerat ETA verk som går fin-fint. Ärligt talat en av de klockor i min lilla samling som går allra bäst. Enl. tidigare ägare servad 2010.

På boetten står 9050/0 resp. 710536

34 mm. exkl kronan. 19 mm. mellan luggarna.

Ett gäng läderband 18-20 mm. inkluderas vid snabb/prutfri affär.

En sober, härlig klocka som passar alla tillfällen.

Passa på!
Pris 5 500:-

Kan lev. till Sthlm för F2F affär/visning månd-onsd vecka 35 vid besked senast månd lunch!

Bilder:






 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Snart-åker-jag-till Sthlm-BUMP!

Självklart kan den skickas annorstädes i vårt avlånga land. Normalt sett befinner vi oss i Östergötland för titt/F2F annars.

Kom å kööööööp!
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Hej Rock N Ron!

Jag är sugen på Tudorklockan! Jag har ännu inte nog med poster för att göra affärer.
Accepterar du en affär om jag sätter in pengarna i förskott? Är klockan fortfarande till salu?

MVH

Niclas (Fixoflex)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Hej Rock N Ron!

Jag är sugen på Tudorklockan! Jag har ännu inte nog med poster för att göra affärer.
Accepterar du en affär om jag sätter in pengarna i förskott? Är klockan fortfarande till salu?

MVH

Niclas (Fixoflex)


Klart att du har nog med poster. Affärer kan man göra utan poster, däremot lägga upp säljannonser kan du inte göra förrän dess att du har nått 20st poster och varit medlem en vecka.. :) För övrigt, en fin klocka du lär få glädje utav :)
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Hej Rock N Ron!

Jag är sugen på Tudorklockan! Jag har ännu inte nog med poster för att göra affärer.
Accepterar du en affär om jag sätter in pengarna i förskott? Är klockan fortfarande till salu?

MVH

Niclas (Fixoflex)

Hej Niclas,

Det är klart du är välkommen att köpa klockan! Annars vore jag ju korkad... ;)
Som Donkii säger; det handlar ju om när man får posta nya köp & sälj-topics.

Det finns tvåor på bollen, men den är din om du vlll ha den!

PM:a/konversation:a (heter det verkligens å?) mig, så gör vi upp det den vägen!
Eller maila på ronnie [snabel-a] lintzen [punkt] se om du föredrar det!

Vi hörs!

/Ronnie
 
Topp