• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor prince oysterdate 90500 - 8.5k

ajvar

Rolex
2-Faktor
Hej,

Jag är sugen efter att få testa något nytt och därför vill kolla intresset för denna pärlan. Det är en Tudor prince oysterdate som är köpt här på forumet, daterad till år 1978. Den är 34.5mm utan krona och sitter på en rolex länk som är i 7/10 skick, se bilder nedan.
Klockan är både utseendemässigt och funktionellt i väldigt bra tillstånd, glaset har bara små hairlines vid 10-12 området som inte märkt såvida man inte leker detektiv.
Bytesvärdet är 10k och intressana byten är Omega speedmaster reduced, Rolex oysterdate precision 6694 och Nomos tangente. Dock så är alla förslag hjärtligt välkomna, speciellt vintage objekt, men helst vill jag byta mig uppåt och då lägger jag ner pengar i mellan hand från min sida.
Nedan följer bilder på klockan.
Försäljningspriset är 8.5k.
Tackar KS för annonsplats!
IMG_6815.JPG

IMG_20150704_175852.jpg
eta.jpg
IMG_6797.JPG
IMG_6794.JPG
IMG_6793.JPG
IMG_6795.JPG
 
Senast ändrad:
Topp