• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Prince Oysterdate Jumbo 9080/0

OlofB

Breitling
Säljer min fina Tudor som köpts här på Klocksnack men som fått för lite handledstid.

Den köptes i vintras men var i dåligt skick då urverket stannade. Därför har en full service gjorts och nu går den perfekt igen och är i riktigt bra skick. Service hos AD och Bergströms Ur i Göteborg. Den gjordes då en störreparation, komplett genomgång av hela urverket, byte krona oc kronhals, nytt glas, ny fjäder samt fjäderhus, packningar, polering samt trycktest. Den är i perfekt skick nu. Bara servicen gick på 5500 kr och har 2 års garanti på arbetet

Klockan är från 1981 och har ett ETA 25 2784 verk med quick set.
Tudor0.JPG
Tudor1.JPG
Tudor2.JPG
Tudor3.JPG

Heads only och för 500 kr kan jag inkludera det fina kalvskinnsbandet från Bulang som är nästan nytt och som kostar ca 1300 kr

Pris 13 000 kr

Finns i Göteborg för att kika på. Skall snart även till Stockholm om någon vill kika. Jag har referenser här på KS. Den så välkända Vaniljglass känner mig om inte annat.
Ingen retur
 
Senast ändrad:
Topp