• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Ranger 79910 lönehelgsbump!

Moorflax

Patek
2-Faktor
Jag vet inte riktigt vad jag håller på med, men fibern ska betalas och Marinemastern är ju min bebis så då får denna lämna.
Klockan är alltså den coola fieldklockan Tudor Ranger 79910. Uttagen i juli i år av förra ägaren. Jag har bara haft den någon månad men känner nu att jag måste låta den gå vidare.
För att få en väldigt utförlig presentation så går det bra att titta på förra ägarens säljesannons eller min stora paketöppning av klockan.
Jag vill ha inte 17k längre. Nytt pris är 16k. Billigaste Rangern med länk på Chrono kostar 18600kr. Då ingår naturligtvis påvens vävda militärnato och även ett finfint Bulang & Sons som ses på bilderna nedan.
Förra ägaren skrev: "En extremt mångsidig klocka med mycket trevliga detaljer så som målad tavla, lugghål, raka ändlänkar och doomat safirglas. Toolwatch i dess renaste form om du frågar mig!" Jag kan inte annat än hålla med om detta.
Skickat är naturligtvis kanonbra och klockan bärs underbart skönt med både länk och läder. Mest uppmärksamhet får man dock när man bär den på militärnatot! :)

stordel.jpg


WP_20150902_15_50_54_Pro.jpg


P1011272.jpg


img.jpg


WP_20150902_16_05_17_Pro.jpg


WP_20150902_15_42_41_Pro.jpg
 

Bilagor

  • IMG_0721.jpg
    IMG_0721.jpg
    251.4 KB · Visningar: 164
  • WP_20150902_15_59_28_Pro.jpg
    WP_20150902_15_59_28_Pro.jpg
    148.5 KB · Visningar: 146
Senast ändrad:
Topp