• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Snowflake 7021/0

easy rider

Brüno
2-Faktor
Första generationens flinga från -71. Boett i vad jag bedömer som orört skick, men jag låter bilderna tala för sig själv, så får eventuell köpare bilda sig en egen uppfattning. Tavla och visare är patinerade och matchar fint med det skönt blekta insertet. Länken är en nitad C&I-oyster med 12 bitar och är i bra skick. Glaset har jag valt att behålla då det är charmigt slitet.
Klockan kommer med box, garantikort och klistermärket från boettlocket. Garantikortet har klockans serienummer nedskrivet, samt datumet 1972, troligtvis då den såldes.
Klockan är nyservad, kassakvitto på detta finns.
image (1).jpeg

image (2).jpeg

image.jpeg

tudor1.jpg

tudor2.jpg

IMG_0434.jpg

IMG_0435.jpg


Pris: 64 000:- inkl. värdefrakt.
Retur: Nej

En hel drös av referenser finns
 
Topp