• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Tudor Snowflake 94110 bytes eller säljes

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Ombyte förnöjer! Tänkte se om det finns nåt intresse av en Snowflake från 1977.

Köpte den av mögelmästaren theargonaut tidigare i år. Man får en hel del underbar patina på köpet och den funkar mycket bra och plexit är i bra skick.

Utrustad med Rolex trip lock krona som sig bör. Ska vara trycktestad men själv har jag bara duschat med den.

Har uppmätt gångreserven till 44 timmar och den går stabilt några sekunder plus varje dygn. Inget alarmerande servicebehov är min slutsats.

Ej box och papper.

Önskar byta mot något intressant, pengar upp och ned funkar. Föreslå nåt roligt vettja! Är mycket sugen på en Rolex Explorer II 16570 med vit tavla men det finns säkert annat som frestar mig, chronograph, GMT, Speedy, vintage eller nyare?

Head only, på länk, Nato etc, allt funkar. Box o papper kvittar då funktion går före.

gurypury.jpg


7azadebe.jpg


gu4ebazy.jpg


e8ada4am.jpg


zu9e3yhy.jpg


7u2avu9y.jpg


Div straps o eftermarknadslänk finns.

Bytesvärde 20'
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Fortsätter trilla in intressanta förslag men inget som är spikat och klart så vi tar en torsdagsbump!
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Fredagsbööööömp.

Byter som sagt Flinga + pengar mot explorer 2 16570. En frisk Speedy Pro kan också locka mig :)

Jag och Flingan har planerat en tripp till huvudstaden nästa vecka ifall nån vill se den live.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Jaha, nähä, joråsåatte ;)

Idag besökte jag urmakaren med en bråkig Seiko och passade då på att få Flingan "avlyssnad". Han tyckte den gick riktigt bra. Testades i alla positioner och skillnaderna var små. 3-11 sek + varje dygn enl maskinen, beroende på position.

Nåväl, säljer Flingan för 19k inkl länk och div straps. Byter gärna mot Speedy, Explorer 2 16570, Longines Legend Diver eller varför inte en PVD chrono designad av Porsche.

Pengar upp och ned beroende på bytesobjekt.

Kommer att vara i Sthlm torsdag-söndag denna vecka om nån vill klämma på den.

Synpunkter på prissättning, skamliga förslag eller annat dravel kan vi ta direkt i tråden eller via PM.
 
Topp