• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Submariner 76000 36mm

Perpetual

Cartier
2-Faktor
Ks-vänner,
Köpte denna fantastiska Tudor sub till min kära flickvän och hon älskar den verkligen. Dock så är hon en väldigt aktiv tös med fotbollsträningar, matcher etc vilket tyvärr innebär att hon nästan aldrig använder klockan annat än när hon är ledig på helgen (vill inte riskera att den blir stulen i omklädningsrummet).

Jag har gärna kvar klockan då jag tycker att det är sjukt snygg och är i ett exeptionellt skick samt då jag vet att hon kommer att ångra sig om några månader. Men men, nu är det som så att någon trevlig forummedlem får möjligheten att förvärva denna otroligt snygga klocka (ovanlig ref) och ge den den handledstid som den förtjänar. (Tips: Det är absolut inte en tjejklocka, men oh boy vad snygg den är på en kvinnas handled! (Läs: födelsedagspresent)).


Alltså up for grabs...
Tudor Submariner Ref 76000 från 1988 i toppskick med en mörk mörkblå bezel. Inga djupa repor eller dings. Servicehistorik okänd. Kommer med original box. Fast pris 23 900:- (kommer inte sänka denna). F2F i Stockholm/Uppsala. Ingen retur vid F2F. Annonsen kan komma att dras tillbaka ifall donnan får kalla fötter. Telefonen levererar:

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 
Topp