Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tudor...

Diskussion i 'Diskussion' startad av M021, 31 oktober 2013.

1. M021
    Trådstartare

M021 Friends of KS

Fick upp ögonen för Tudor heritage blue nu när jag var hem till Sverige senast, vet inte om det var färgen och utförandet som fick igång mig, har aldrig varit inne på Tudor innan men dom växer i ögonen på mig, samtidigt har jag heller inte varit en fan av återinförandet av gamla modeller såsom Omega tenderar att lansera 2ggr i veckan.

Så vad säger panelen? värt runt 30'?

2. Vintage92

Vintage92 Friends of KS

Riktigt trevlig och en perfekt sommarklocka, även om jag gillar vintagemodellen bättre :)

3. par

par Friends of KS

Älskar den! Men för mig blev det en Heuer. Skulle jag ha en ny chrono i den prisklassen skulle jag inte tveka alls.

4. acce1999

acce1999 Friends of KS

Tycker också om den, men Tudor har gått från att vara prisvärda till att vara ... Inte så prisvärda. Det är fortfarande en hel del pang för pengarna, men inte som förr.

Så föredrar jag också de äldre kronograferna utan modulverk.

A

Rozzy gillar detta.
  5. Sullstrom

Sullstrom Friends of KS

Från:
    Västerås
    Kör! Den är riktigt tjusig ;)!

6. Jonaz

Jonaz Biskop

Från:
    Göteborg
    Har en grå själv, otroligt bekväm, snygg och välbyggd.

iPhone | Tapatalk

7. vikgul

vikgul Lilla Buh

Från:
    Huvudstaden
    Jag tycker den är galet snygg! Roligt med heritage modeller, historia och arv i en ny klocka.. Roligare än dussin speedy..

8. Ryttaren

Ryttaren Friends of KS

Från:
    Västerås
    Den är riktigt kul, men kolla in den live först om du inte gjort det. Upplevde de blå färgerna annorluna än på bild, dock på ett positivt sätt.

9. Elvis82

Elvis82 Stadsbo

Från:
    Örebro
    Klart värd sitt pris enligt mig :)

par gillar detta.
  10. GurraG

GurraG Stadsbo

Från:
    Stockholm/Boston
    Jag är barnsligt förtjust i den och tror det kommer bli årets julklapp till mig själv.

Mårtenssons ur Brookfield