• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudorannons

Jonas_

Panerai
2-Faktor
Såg denna tudor på blocket nyss. Var redan såld när jag ringde. Vad tror ni? Kosher? Bra pris isåfall.
ImageUploadedByTapatalk1416859993.067629.jpg

ImageUploadedByTapatalk1416859962.802481.jpg


Edit: sorry lite tvåa där...
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Den där bilden var inte den bästa så svårt att säga så mycket. Men även om den behöver service så är det ett väldigt bra pris, om den är äkta eller inte i totalt sönderkört tillstånd.
 

AW10

Omega
2-Faktor
Såg denna tudor på blocket nyss. Var redan såld när jag ringde. Vad tror ni? Kosher? Bra pris isåfall.
ImageUploadedByTapatalk1416859993.067629.jpg

ImageUploadedByTapatalk1416859962.802481.jpg


Edit: sorry lite tvåa där...

Den där bilden var inte den bästa så svårt att säga så mycket. Men även om den behöver service så är det ett väldigt bra pris, om den är äkta eller inte i totalt sönderkört tillstånd.


Tjenare grabbar! Jag som blev den lyckliga ägaren!
Snowflake.JPG
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Stort grattis även om jag förbannar dig ungefär lika mycket pga avundsjuka! Säg till om du tröttnar och vill sälja, den är ju rätt ful ändå :rolleyes:
 

thomastheswede

Audemars
Jag är inte bitter... :) stackars säljare, vi var nog många som ringde den där kvällen.

Grattis, ser som sagt bra ut i boett. Visarna bytta antar jag eller relumade i alla fall.
 
Topp