• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tummen upp för Island Watch!

seikoswede

Panerai
Köpte en Orient cal 469 av dem för ett tag sedan och plockade upp den vid ett besök i USA.

På väg hem försvann en väska spårlöst och i den låg givetvis box och papper till både den och en annan klocka jag köpte.:(

Gick och grämde mig över det ett tag och glömde till sist bort det, ändå till denna veckan då jag fick för mig att höra med Marc om han kanske, mot all förmodan, hade någon extra box trots att modellen är slutsåld sedan i September i fjol.
Fick svar efter ett par timmar och jovisst hade han extra boxar och manualer till båda klockorna! Han ville dessutom bara ha betalt för frakten så nu är de på väg över Atlanten!

Happy Happy Happy!

Kanske en bagatell det här men ville ändå bumpa för Marc och Island Watch som är otroligt trevlig att deala med och som det visade sig, har en utomordentligt bra kundservice!

Tack Marc!

Vänligen

Jim
 
Topp