• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tusen inlägg!

Nexus

Panerai
Detta är en stor dag i historien! Detta är nämligen den dagen då jag skriver mitt tusende inlägg på KS utan att ha lyckats bli utslängd av ledningen.
Detta ska självklart firas med en tävling!

I potten ligger :
Ett styck 18mm läderband av modell "vanskapt bund"
8 meter (oanvänt) hamparep som behandlats av mig för att passa till Shibari, men du kan säkert montera hängmattan med det om så önskas.
Två stycken blandade cigarrer.
Ett styck döskallearmband.
IMG_20140724_232808.jpg


Tävlingen består av följande : Ta ett foto med temat "Klocka och alkohol" och posta här. Det mest underhållande bidraget utses på söndag kväll och vinner tävlingen.

Avslutningsvis vill jag passa på att tacka både ledning och medlemmer här för att ni gör KS till en så pass underbar plats.
TACK!
 

demondave

Rolex
Ammenvafaan! Jourhelg!

Jag som var redo. Har sparat mig länge, väntat på det här tillfället. Jag vill att första fyllan ska vara riktigt speciell!

Typ ;)

Ett grattis är på plats ändå, trots osedvaligt kass tajming!
 

orre

Cartier
Grattis! Det där döskallearmbandet var fett! Blir en redig fylla i helgen då, fast det hade det säkert blivit ändå.
 

meo_swe

Audemars
Ett stort grattis! Jag ska försöka sätta Halmstad i skräck på lördag och ta en olidligt bra bild där klockor möter spånken!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Inte illa, grattis till 1k! En av forumets mest underhållande skribenter, ser fram emot många fler inlägg från dig!

Tyvärr får du knappast nått tävlingsbidrag från mig. Tråkig småbarnsförälder som jag är mäktar/hinner jag sällan med så mycket alkohol att det skulle bli en underhållande bild utav det. :)
 

Nexus

Panerai
Ni får gärna tolka temat väldigt fritt. Wristshot inne på bolaget kommer knappast bli en vinnare, men om fotografen har fått i sig alkoholen så är det fortfarande On Topic.
 

svesam

Rolex
Grattis till 1k.
Själv är jag ute och släpar runt på husvagn med familjen så något tävlingsbidrag blir svårt att få till.., :)
 

hollow123

Rolex
Stort grattis, alltid lika kul att läsa dina inlägg! Mitt tävlingsbidrag kommer under lördag eller söndag :cigar:

Ps. RobertD jag behövde också googla, dock gjorde jag det via mobilen ;)
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Grattis till 1000, någon alkohol blir det inte härifrån men det ska bli
kul att se bidragen.
/j
 
Topp