• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tusen inlägg!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vilken klocka hade du? :)


DSC_9834_zps92b9dc3c.jpg



Ja...jävlar JA! Den syns inte så bra :shifty:. Men här kommer den...
acc8cdf9-b29d-4bed-bd39-9bfda0675630_zpsac6dbe83.jpg
 

Simpatico

Rolex
Grattis till 1K. Bra jobbat.
Som småbarnföräldrer så blir inte helgen så spännande, på sin höjd en punkisöl och ett glas singel malt.
Men är nöjd så. ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Som förväntat drog Af Sjodahl hem vinsten! Skicka PM med din adress så drar jag iväg paketet under veckan :)
Stort tack till övriga tävlande! Ni delar samtliga på en andraplats där vinsten är ett styck cigarr av lite enklare men lik förbaskat god modell. Är ni rökare så skicka över er adress :)

Härligt,härligt...var nervös in i det sista :nailbiting: , många bra bidrag var det :wideyed: så det är otroligt roligt att jag vann denna tuffa tävling. Vill tacka dig Nexus för den fina vinsten och GRATTIS som faen till dina 1000 :greedy: fortsätt att pigga upp forumet med dinna inlägg!

Vill även passa på att tacka alla medtävlande för god match :rolleyes: , tycker ni skall ge er en klapp på axeln och en stor applåd för bra jobb.

Vi hörs KLOCKSNACKARE, nu skall jag gå upp och kamma och klappa på kärringen min :D
 

meo_swe

Audemars
denna tråd gick från bra till kunglig!
Ännu ett grattis till dig nexus att du fixade tusen arga, fulla, roliga och lagom förvirrande inlägg. Och af _ sjodahl för den där bilden.kungligt!
 

Nexus

Panerai
denna tråd gick från bra till kunglig!
Ännu ett grattis till dig nexus att du fixade tusen arga, fulla, roliga och lagom förvirrande inlägg. Och af _ sjodahl för den där bilden.kungligt!

Stort tack! Måste dock säga att jag är lite besviken på frånvaron av obehagliga bilder från din sida. Hade räknat med att du skulle drämma upp en Invicta i tvåan på en stackars däckad signaltrupp och försökt lanserat det som "rövsub".
 

meo_swe

Audemars
Stort tack! Måste dock säga att jag är lite besviken på frånvaron av obehagliga bilder från din sida. Hade räknat med att du skulle drämma upp en Invicta i tvåan på en stackars däckad signaltrupp och försökt lanserat det som "rövsub".

Det visade sig att min rumskompis är en Piketpolis. Så jag vågar helt enkelt inte stoppa upp saker i stjärten just nu. =(
däremot har han en 116613 på armen, så jag känner mig gott till mods. :)
 
Topp