• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tusende inlägget...

Equilibrium

Garth
2-Faktor
När man jar nått tusen inlägg verkar det vara tradition här på klocksnack att göra något spektakulärt. Jag tänker inte vara sämre än någon annan utan hakar på detta ! Eftersom jag bor på Island tänkte jag mig förära någon här på klocksnack ett så kallat "horn" med isländskt näs-snus.

Vad i allsin är nu detta då ? Det är ett grovkornigt snus som man pytsar ut en liten hög av (typ en kvadratcentimeter) och så drar in i näsan. Om någon därhemma tycker detta låter intressant så skriv en rad eller två i denna tråd och beskriv varför just du skall avgå med segern...

Jag förbehåller mig rätten att utse segrare via PM .... Vi säger nångång efter jobbet på fredag den 21 augusti.
Nog snackat, nu lämnar jag över ordet till er kära medberoende flickor och pojkar !!

image.jpg
 
Senast ändrad:
L

LadyA

Guest
Grattis till 1.000 inlägg!!! Strongt jobbat, jag har fått många bra svar av dig i trådar så det är inte "massutskick" du sysslar med ;)

Ang snuset... Vore en sån där kul grej att ha bara för att ha! Inte säkert dock att jag skulle våga testa det :D
 

Jimpa

Panerai
Haha Island kör sitt snusande på sitt egna sätt altså :) finns det svenskt snus på Island eller? Stort grattis till 1k inlägg iaf! Det är inläggen som gör forumet levande, kunskap humor och allt där imellan. Så tack för dina bidrag!
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor

Smp15

Omega
Ska till Island med jobbet i slutet av månaden och hälften av arbetskamraterna jämrar sig över snusförbudet.

Jag får helt enkelt tipsa om nässnuset! ;)

Grattis förresten!
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Tack tack, jag ska ge dig ett tips att föra vidare till dina arbetskamrater.
Tryck ned snusburken längst ned i en Pringles låda, fyll på med chips !
 
Senast ändrad:

rogart-63

Patek
Grattis till tusen inlägg . Kul med lite olika kultur eller vad man ska säga . Vore häftigt att testa men tror inte det blir nån hit. Kan ju knappast vara farligt .Eller :hungover:
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Köpte Tyskt "snuff" från en kille när jag gick i högstadiet. Två veckor senare fick jag reda på att det var använda portionssnus som han hade klippt sönder, torkat och kryddat med halstabletter... Är beredd att testa den riktiga varianten nu. :)

Grattis till 1000!
 
Topp