• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tusentävling, vinn ett NOS-Tropic Style och ett Natoband!

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
19 mm tropic-bredd mellan gaddarna!

Bjuder på en helt off-topic Stockholms-vy från just nyss:
20140911_190424.jpg
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Ok boys! Det är med en stor ära jag kan presentera vinnarna i kvällens final.

Band nr1, går till orre och hans Lagonda. Egentligen ska det nog vara ett vanligt Tropic på den.

Band nr2, ska självklart sitta på @Camo00s Montdor. Egenhändigt snidat av mig själv till min gamla klocka köpt från Bulgarien. Ett perlon för 28kr från Clarre skulle också funka på den.

Band nr3, passar nog fint hos Exxet och är frikostigt skänkt till denna tävling av Ragge.

Band nr4, bagageremmen får jabla ha på Tudorn tills han skaffat ett redigt nitat oyster eller köpt detta noname å satt på: http://www.ebay.com/itm/19MM-OYSTER...3833059?pt=US_Watch_Bands&hash=item4869de7963

Band nr5, får eriksson850 ha på Tigern tills han köpt likadant som ovan.

Band nr6, får @Graftons City sladdra runt på tills ett vanligt Tropic utan ringar införskaffats.

eriksson850 ordna en stor jävla gruppbeställning på sand, oliv och svarta naton i 18 och 20mm från AliExpress så man slipper se stoppade läder med vit söm på gamla coola dykare!

Dra iväg ett PM med adress så kommer banden inom några veckor;)
Om ni är sugna på fler olympic-tropic så kolla efter nancyandjay på eBay.

Rock on kids!
 

billo

Cartier
Grattis till ditt tusende inlägg.

Jag har varit sjuk i ett par dagar, kan fixa ett läkarintyg om de behövs.

Då jag har varit alldeles för dålig för att kunna delta, så jag tycker att tävlingen skall gå om. Jag hoppa att du har förståelse för min situation. Risken finns om tävlingen inte görs om är att jag blir deprimerad som förvärra mitt svaga tillstånd.

Jag vill även att reglerna ändras, då jag inte äger en 25+ år dykare. Så tycker jag att tävlingen endast skall gälla de som äger en festina från åren 97-99 Samt bara två till tre personer får delta varav en är jag. Det skall även ingå en klocka till bandet, ser så tom ut annars.

Tack i förhand

Ps : då sannolikheten är stor att jag vinner så kan du skicka en svart Nato direkt till mig.


Piiip SJ försenade igen.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Du vann ju i alla fall något :( Och kanske rent av det finaste av alla :) Grattis då ;) Och grattis alla andra lyckliga vinnare :(


Jag spelar bara lite dålig förlorare, ;) och är självklart glad över bandet! Det var det som tillverkades under läder-gtg´n va? :)

Ska även sätta in en liten slant till tigrarna för Gummos generositet.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
billo! Du har inte varit sjuk, jag har sett dig bumpa å posta här på forumet. Men bring it on bara, see you in court!

Grattis orre! :artist:
Jag vill även passa på att rikta ett stort tack till tävlingsledningen för ett väl utfört event!
(Eller ska vi sluta smöra nu? Gummo Du har inga fler OS-tropic liggandes?)

Tack! Det hade aldrig gått utan alla sponsorer och er tävlande:) Säljaren nancyandjay på eBay har lådvis med olympiatropic. Lädret gjorde jag lite senare men med exakt lika risig passform. Jag gillar när man ser bandstiften lite grann...

Satan vann alla som var med eller Gummo? :) iallafall härligt initiativ och generös som vanligt!


Priserna räckte inte till alla stackare med fula band, fick tyvärr sålla hårt tycker jag. theargonaut är det inge synd om alls eftersom han har så fin Squale på nyputsat oyster.

Hurra!! Jag vann! En...en...Casio-länk?
Den ska förgylla min City tills jag får min skit tillsamman och skaffar ett tropic!
Tack Gummo för en härligt korrupt och orättvis tävling! Och grattis till 1050 inlägg!

Tror inte det är äkta Casio, kan vara aftermarket, svårt att se;) Har ett 19mm NOS vanligt Tropic över men då får du swisha mig lite stålar (120kr) så åker det ner med Casiolänken i kuvertet.
$_57.JPG
 

billo

Cartier
Hehe Busted!!! Viste inte att jag hade med en detektiv att göra. Jag lägger ner mitt ärende.

jag hoppas att jag någon dag får möjlighet att skapa en 1000 inlägg tråd. Då jävlar kommer de bli axcent, regal och jet set länkar till helabunten.

Grattis till alla vinnare:)
 

Minuteman

Rolex
Missade detta event helt.

Lät helt enkelt livet i övrigt gå före KS i ett par dagar.

Skall inte upprepas!

Hade dessutom den perfekta deltagaren till tävlingen.

Kanske inte så mycket till dykare, men extremt fult band och genuint schweizisk :)
uploadfromtaptalk1410470015396.jpg


Jaja, Grattis till 1000 kvalitetsinlägg i alla fall :D
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Till alla tävlanden som blev utan, jag ger bort Fixoflex till den som sätter in 20:- till BCF.

Har en hel påse med eller utan DNA från tidigare ägare. (Välj på UL-badat eller "vintage")
 
Topp