• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Två års förvandling

Fabian

Patek
2-Faktor
Med dåliga kanaler och budget som student tog det lång tid. Nu är jag dock äntligen klar och klockan ser precis ut som jag vill ha den. Från service insert och tråkigt plexi till fat font och doomat glas. Självklart också nyservad.

Innan:
image.jpg


Efter:
image.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Bra jobbat! Förmodligen ser ingen "vanlig" människa nån som helst skillnad. Förutom kanske "Men den ringen du har nu är ju repig..." :)
 

jabla

Sarlacc
Med dåliga kanaler och budget som student tog det lång tid. Nu är jag dock äntligen klar och klockan ser precis ut som jag vill ha den. Från service insert och tråkigt plexi till fat font och doomat glas. Självklart också nyservad.

Innan:
image.jpg


Efter:
image.jpg
Svor en kort stund över att du hann före mig på insertet men nu tycker jag du är värd det. Riktigt fin sub du fått till. Keeper?
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Faktiskt på forumet. Finns en massa på VRM men jag har varit för lat för att aktivt ha letat där. Gillar när saker rullar på en! Pris är jävligt varierande. Jag säger att under 4 är bra pris,

Jo jag är lite samma, men jag får börja leta lite på vrm och sikta på runt 4 då :D Tack!
 
Topp