Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Två mer seriösa bilder på seadwellern

Diskussion i 'Diskussion' startad av john b, 4 juni 2014.

1. john b
    Trådstartare

john b Präst

Kommer äntligen åt min lilla fotostudio hemma igen. Gillar klockan rejält. Sket i att gnida in den med mjölk och bävergäll.

Tog ett lumefoto med

Detta är nog bästa Rolexklockan tror jag. Inte den snyggaste, men den bästa på mig och den som känns överlägset bäst byggd. DeepSean är ju förstås ingenjörsmässigt jäkligt mycket ballare byggd men tyvärr en gnutta för stor. Med denna har de fått till ett rundspring IMO.

yonsson, ssl, Ernesto och 29 andra gillar detta.
  2. Chrisse

Chrisse The King of Jesters

Från:
    Göteborg
    Den är fin, nästan lika fin som din GS gmt :)

john b gillar detta.
  3. snoozarn

snoozarn Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Lume bilden är ju för härlig, börjar mer acceptera minut markeringarna på bezeln. Så fin utan bubblan dessutom, keeper.

john b gillar detta.
  4. Mekmek

Mekmek Friends of KS

Den får klart godkänt, med eller utan bävergäll :)

john b gillar detta.
  5. Bolio

Bolio Friends of KS

Från:
    Norrland
    Grymt fin är den och det har faktiskt dykt upp i mitt huvud att SUBC får lämna fast det är en klocka som jag lovat att inte flippa. SD har alltid varit den optimala Rolexen med det har fallit på låset, nu gör det inte det längre.
    Tror att jag skulle vara nöjd rätt länge med att varva nya SDn med min BlancPain FF :rolleyes::D. Jag tycker inte 116660 har en chans mot denna.

john b gillar detta.
  6. Molle

Molle Kambei Kobra Kai

Fina bilder John! Har haft min 24 dgr av 25 och den dagen jag inte hade den mådde jag dåligt hela dagen.

john b gillar detta.
  7. john b
    Trådstartare

john b Präst

Håller med. Jag är himla glad att de filade ned bandhornen lite på denna dessutom.
    Den är ett par mm tjockare än subc och med klossbandhornen hade det nog blivit för mycket. Nu är det mer lyckad och trevlig design.

Bolio gillar detta.
  8. Stomatologen

Stomatologen Friends of KS

Du får till fina bilder! Om man inte känt på klockan så är det de fina bilderna som får en att köpa :)

john b gillar detta.
  9. Anfield

Anfield Borgare

Snygg

john b gillar detta.
  10. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Coolt! Den ser riktigt toolig ut på bildäcket...

john b gillar detta.
  11. laketwig

laketwig Friends of KS

Från:
    Schaffhausen
    Kan bara hålla med. Perfekt i allt och lätt den bästa/optimala Rolexen för mig. Min har bara suttit på armen 14 dagar av 14. :)

PS.

Attans snygga bilder!

john b gillar detta.
  12. Tobbe.L

Tobbe.L Bonde

Från:
    Stockholm
    Ruggit fina bilder!
    Håller fullständigt med ang. SDDS, riktigt fin klocka, ett rent ingenjörsmässigt under som bara sitter på handleden som ett tjatande barn som bara vill ner i djupen o leka.
    Men ångrar inte flippandet SDDS>SDC, storebrorsan fick ta kulan för lillebrorsan..
    Men kommer ha en speciell plats hos mig om än stor ;)

john b gillar detta.
  13. WBergdahl

WBergdahl Präst

Från:
    Sthlm - Bxl - Lund
    Klockan i vanliga fall är snygg, men FYFAN va vacker den blev på dina bilder! :eek:

john b gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield