• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tveklöst billigast klocklådan på KS

Gulligt eller oroväckande

  • Gulligt

    Röster: 36 94.7%
  • Oroväckande

    Röster: 2 5.3%

  • Totala väljare
    38

St Maxime

KS Explorers Club
Fick denna av dottern idag på alla hjärtans dag. Naturligtvis bara boxen - klockorna är endast i syfte att illustrera funktion och skapa ett "ha-begär" fick jag förklarat för mig.

Dottern som är 7 år har hittat stommen i detta gedigna och påkostade (nåja...) bygge i vår pappersinsamling. För den oinvigde så kan sägas att "asken" är en kartong för mina strumpor, "kuddarna" är hushållsrulle. Vad "blinget" består av törs jag i skrivande stund ej svara på.

Nu till pudelns kärna och själva anledningen till länken? Pratas det för mkt klockor hemma (oroväckande) eller är det bara hjärtevärmande (gulligt)?

Insåg just att rubriken till frågeställning sannolikt också kunde varit: KS mest miljövänliga klocklåda.
 

Bilagor

  • IMG_3019.JPG
    IMG_3019.JPG
    152.2 KB · Visningar: 547

Case

Panerai
Fick denna av dottern idag på alla hjärtans dag. Naturligtvis bara boxen - klockorna är endast i syfte att illustrera funktion och skapa ett "ha-begär" fick jag förklarat för mig.

Dottern som är 7 år har hittat stommen i detta gedigna och påkostade (nåja...) bygge i vår pappersinsamling. För den oinvigde så kan sägas att "asken" är en kartong för mina strumpor, "kuddarna" är hushållsrulle. Vad "blinget" består av törs jag i skrivande stund ej svara på.

Nu till pudelns kärna och själva anledningen till länken? Pratas det för mkt klockor hemma (oroväckande) eller är det bara hjärtevärmande (gulligt)?

Insåg just att rubriken till frågeställning sannolikt också kunde varit: KS mest miljövänliga klocklåda.
Awwww! :happyhappy: Kul att hon stöder dig i din hobby!
 

Fadershan

Patek
Fantastiskt fint ju, hjärtvärmande faktiskt :) mina döttrar har en egen klocklåda med greta gris klockor, frost klockor m.m. det är nog ännu mer oroväckande.. de är 4 & 2år gamla.. :)
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Hade kvarterets källsorteringskämpe sett dig försöka smyga med ett mjukplastfönster bland pappersförpackningarna så hade du nog riskerat att få en klocka eller två. Knappast med fokus kring handledspartiet, men väl manuella med hög precision och nitade länkar. I bästa fall hade gonggongen ljudit i elfte timmen och gett dig chansen att få en speedy recovery, servad av din lokala kurmakare.
 

DrFlex

Cartier
Fick denna av dottern idag på alla hjärtans dag. Naturligtvis bara boxen - klockorna är endast i syfte att illustrera funktion och skapa ett "ha-begär" fick jag förklarat för mig.

Dottern som är 7 år har hittat stommen i detta gedigna och påkostade (nåja...) bygge i vår pappersinsamling. För den oinvigde så kan sägas att "asken" är en kartong för mina strumpor, "kuddarna" är hushållsrulle. Vad "blinget" består av törs jag i skrivande stund ej svara på.

Nu till pudelns kärna och själva anledningen till länken? Pratas det för mkt klockor hemma (oroväckande) eller är det bara hjärtevärmande (gulligt)?

Insåg just att rubriken till frågeställning sannolikt också kunde varit: KS mest miljövänliga klocklåda.
"Ur"gulligt säger jag!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Fick denna av dottern idag på alla hjärtans dag. Naturligtvis bara boxen - klockorna är endast i syfte att illustrera funktion och skapa ett "ha-begär" fick jag förklarat för mig.

Dottern som är 7 år har hittat stommen i detta gedigna och påkostade (nåja...) bygge i vår pappersinsamling. För den oinvigde så kan sägas att "asken" är en kartong för mina strumpor, "kuddarna" är hushållsrulle. Vad "blinget" består av törs jag i skrivande stund ej svara på.

Nu till pudelns kärna och själva anledningen till länken? Pratas det för mkt klockor hemma (oroväckande) eller är det bara hjärtevärmande (gulligt)?

Insåg just att rubriken till frågeställning sannolikt också kunde varit: KS mest miljövänliga klocklåda.
Otroligt gulligt!
 

St Maxime

KS Explorers Club
Hade kvarterets källsorteringskämpe sett dig försöka smyga med ett mjukplastfönster bland pappersförpackningarna så hade du nog riskerat att få en klocka eller två. Knappast med fokus kring handledspartiet, men väl manuella med hög precision och nitade länkar. I bästa fall hade gonggongen ljudit i elfte timmen och gett dig chansen att få en speedy recovery, servad av din lokala kurmakare.

Haha... man kan ju nästa tro att jag aldrig sett Solsidan:)
 
Topp