• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Twenty-Fifth Watches | Schweiziskt urverk | Tillverkad i Italien | 25 år garanti

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tja klocksnack! Snubblade över det här märket häromdagen och tänkte dela med mig bland andra klockentusiaster. Detta handlar om ett nytt märke, nämligen Twenty-Fifth Watches vilket går att hitta på kickstarter. Twenty-Fifth Watches verkar tillverka klockor av mycket hög kvalité, precision och urverken är även schweiziska och kommer med livstidsgaranti! Väldigt bra deal enligt mig!

https://www.kickstarter.com/project...hes-italian-made-25-year-warran?ref=discovery
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Inte en tilll...
no-2.gif
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Riktigt tråkiga och fula klockor. Endast 7 har backa, skulle vara förvånad om någon mer gör det. Ts känns inte heller helt opartisk i detta, vilket är ännu tristare när ts verkar försöka få det att framstå som det.
 
  • Like
Reactions: par

par

Patek
2-Faktor
Tja klocksnack! Snubblade över det här märket häromdagen och tänkte dela med mig bland andra klockentusiaster. Detta handlar om ett nytt märke, nämligen Twenty-Fifth Watches vilket går att hitta på kickstarter. Twenty-Fifth Watches verkar tillverka klockor av mycket hög kvalité, precision och urverken är även schweiziska och kommer med livstidsgaranti! Väldigt bra deal enligt mig!

https://www.kickstarter.com/project...hes-italian-made-25-year-warran?ref=discovery
Vidrig klocka
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Nej...NO...njet...tillbringa lite mer tid med att verkligen försöka skapa något innan ni försöker får folk att investera i ännu ett dussinprojekt.
Vilken miss att försöka få support för en nedgraderad parfymklocka på ett forum för klockentusiaster..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp