• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tyck till!

John R

Panerai
Vad tror vintagepanelen!
Passar detta bandet till denna klockan?



RIOS 344 Zurich 06 Cognac!
Har spanat på detta bandet hur länge som helst. Har inte slagit till för att det är
svajndyrt!

Ska jag ska jag ska jag!!?


Vad tror ni?

/John R
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Har ofta gillat ljusa honungsfärgade band men varje gång jag testat så har det blivit fel. Jag tror du behöver ett mörkare till den där klockan. Fin klocka och fint band dock. :)
 

Jens

Greedo
Kommer bli kanon!
Kostnaden är väl inget problem för dig. Det är väl bara att ringa till galleri Lars Bohman och säga att du har lite på g ;)


J
 

John R

Panerai
Kanske är bra som det är med det bandet som sitter på. Får hitta en annan klocka som det bandet passar till :)
Tack för input!


/John R
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Tycker det ser stråland ut!

Till spännet har du ju både stål eller guld alternativ! (Guldindex)
Det som jag ibland stör mig på är när Guldboett mixas med ett stål och tvärtom!

Bandet som sitter på passar enligt mig ännu bättre!
 

Sond

Patek
Jag tror det blir bra. Det enda som kan vara fel är om det är lite för ljust, fast det tror jag inte. Sedan håller jag med om att det ser ut som du redan har ett fint band. Men man kan inte ha för många band så prova..:)
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Gillar det ljusa bandet ,vad är det material ?,
jag gillar inte präglat läder utan föredrar "the real deal" ..Om det är läder brukar det mörkna med tiden...
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Tror nog att du ska behålla bandet som sitter på, det ljusa blir lite för "mycket" och inte naturligt på något sätt!:)
 
Topp