• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tycker vi tar en paketöppning, eller snarare fyra stycken (delvis OT)

Chrisse

Patek
2-Faktor
Klockan som ni kommer se längre ned köptes under kontrollerade omständigheter, däremot övriga paket inhandlades under ruset av värktabletter (inte missbrukande, de är under recept).

Anledningen för OT-paketen var, tror jag, är att det kan vara svårt färgmatcha den nya klockan.
Så en näve värktabletter, ebay i mobilen när man lägger barnen löser lätt de problemen.

Först ut:

Flörtar lite ned urinvånaren



Andra:

Måste ju ha en huvudbonad, och inget grått/beige/eller brunt, ska vara färg ;)


Tredje:

När jag blir stor ska jag köpa en riktig Aston



Och så till själva klockan, för de som inte lyckats gissa är det ju en Tag Heuer Monaco Gulf







Sex i lådan och en på armen, precis lagom

 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Vad är storyn bakom klockan..?

Tag Heuer har alltid profilerat sig vid sportevenemang, och då till stor del motor.
Originalet enl. mig är Monaco Steve McQueen, blå urtavla. Steve var även sponsrad, eller snarare teamet, av Gulf. Så Tag gjorde helt enkelt även en Gulf Edition.

För egen del var jag främst ute efter den blå urtavlan, alltid gillat den, men vi test side-by-side talade denna versionen till mig mer.
 

vonhall

Rolex
Man blir bara glad när man öppnar en sådan här tråd! Helt plötsligt så känner man sig normal :cigar: Grattis till ett oerhört läckert kit!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Coolt, grattis! Jag förväntar mig några sköna bilder i den "Orangea-tråden" :)

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

DrDre

Patek
Vet i ärlighetens namn inte om jag skulle bära alla de där prylarna samtidigt, men väldigt trevligt inlägg.
 
Topp