• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Kelvin Gastelum är en sådan jävla sopa. Blir förbannad. Låt han för alltid förpassas till 'early prelims'. Om killen ens ska få vara kvar i UFC?

Aja. Donald Cerrone - Matt Brown till UFC 206 är inte fy skam. En mycket intressantare matchning i min mening. Synd att den inte var nu istället, planerad från första början istället för en jävla sopa som Gastelum.
 

sweedee

Cartier
Jag är så in i Hel-vete pepp!

Conor kommer 1-2a Eddie into fucking oblivion.

Jag var och kikade på UFC 85 i England när jag var 19 och stötte i princip på Conor då (okej, han var i samma arena och kollade) Så vi är nästan vänner.
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Jag är så in i Hel-vete pepp!

Conor kommer 1-2a Eddie into fucking oblivion.

Jag var och kikade på UFC 85 i England när jag var 19 och stötte i princip på Conor då (okej, han var i samma arena och kollade) Så vi är nästan vänner.

Han är sjukt imponerande Conor. Men jag tror att Alvarez kommer att bli för tuff. Hans brottning och intensitet blir för mkt för Conor.
 

sweedee

Cartier
Han är sjukt imponerande Conor. Men jag tror att Alvarez kommer att bli för tuff. Hans brottning och intensitet blir för mkt för Conor.
Jag hoppas att Eddie blev tillräckligt upprörd av allt buande igår så han tappar fokus och försöker knocka Conor istället. I mina ögon har Eddie bara en chans och det är just brottningen.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Vad grundar alla på att Conor skulle torska på marken? Visst, Conor är en stående fighter. Men, jag tror att han faktiskt att han är mycket bättre på marken än vad alla tror
 

sweedee

Cartier
Hade mitt namn förövrigt varit Donald Cerrone så hade jag blivit helt-jävla-galen.

Folk som inte ens är i bra form till att börja med och sedan fuckar upp sin cut gör mig så irriterad.
Det är inte svårt för en satans professionell fighter att komma i bra jävla form (låg fett %, men ej så det påverkar prestationen) med tanke på hur satans massa kcal som förbränns under deras träningar.

20150130052838_1DX_4760.JPG


Han kan, utan några som helst satans jävla problem tappa 10kg fett ifrån den där formen Innan han cuttar vikt. Utan några som helst problem (om inte han, eller personer i hans närhet inte var helt dum i huvudet)
 
Senast ändrad:

sweedee

Cartier
Nu började jag tänka på Hendricks och blev arg på riktigt.

Det finns alltså vuxna, professionella fighters som i princip slänger bort sin potential och möjlighet att tjäna miljontals "kronor" extra BARA på grund att dom inte kan kontrollera sitt matintag.
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Nu började jag tänka på Hendricks och blev arg på riktigt.

Det finns alltså vuxna, professionella fighters som i princip slänger bort sin potential och möjlighet att tjäna miljontals "kronor" extra BARA på grund att dom inte kan kontrollera sitt matintag.
Disciplin verkar inte alla ufc fighters ha, hur galet det än låter... Jäkligt synd att cerrone inte får gå sin match, vi får så vad ufc gör med kelvin nu.
 

sweedee

Cartier
Disciplin verkar inte alla ufc fighters ha, hur galet det än låter... Jäkligt synd att cerrone inte får gå sin match, vi får så vad ufc gör med kelvin nu.

Det är ju onekligen så. Jag får det bara inte att gå ihop.

Hobby grapplades under en kortare period sisådär för nästan ett decennium sedan, men kommer fortfarande ihåg som om det vore igår hur in i helvete jobbigt det var. Varje jävla pass låg man på gränsen utan att egentligen ens köra hårt och hur man då har nog med mental styrka för att träna MMA på elitnivå men inte att sköta kosten förstår jag inte. Visst, om alla behövde svälta sig och bara äta fisk varje dag, men så är det Verkligen inte för en sådan som Kelvin. Han kan käka en Bra bit Ovanför kcal underhåll och skulle ändå rasa i vikt pga träningen. Speciellt när det har en direkt relation till hur du skapar ditt leverne.

"Hmm, ska jag ta den här extra måltiden pasta, eller ska jag se till ett klara vikten inför en historisk och den första MMA galan i MSG någonsin inför en förmodlig rekordpublik där potentiella möjligheter är oändliga om jag lyckas prestera bra speciellt när jag har missat vikten två gånger tidigare ....esch, jag tar en till måltid."
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Det är ju onekligen så. Jag får det bara inte att gå ihop.

Hobby grapplades under en kortare period sisådär för nästan ett decennium sedan, men kommer fortfarande ihåg som om det vore igår hur in i helvete jobbigt det var. Varje jävla pass låg man på gränsen utan att egentligen ens köra hårt och hur man då har nog med mental styrka för att träna MMA på elitnivå men inte att sköta kosten förstår jag inte. Visst, om alla behövde svälta sig och bara äta fisk varje dag, men så är det Verkligen inte för en sådan som Kelvin. Han kan käka en Bra bit Ovanför kcal underhåll och skulle ändå rasa i vikt pga träningen. Speciellt när det har en direkt relation till hur du skapar ditt leverne.

"Hmm, ska jag ta den här extra måltiden pasta, eller ska jag se till ett klara vikten inför en historisk och den första MMA galan i MSG någonsin inför en förmodlig rekordpublik där potentiella möjligheter är oändliga om jag lyckas prestera bra speciellt när jag har missat vikten två gånger tidigare ....esch, jag tar en till måltid."
Johnny Hendricks skyllde väl på sin dietist Mike Dolce för nån av alla sina viktmissar men Dolce kontrade med att man kanske inte ska bli allt för fet mellan matcherna :D
 
Hade mitt namn förövrigt varit Donald Cerrone så hade jag blivit helt-jävla-galen.

Folk som inte ens är i bra form till att börja med och sedan fuckar upp sin cut gör mig så irriterad.
Det är inte svårt för en satans professionell fighter att komma i bra jävla form (låg fett %, men ej så det påverkar prestationen) med tanke på hur satans massa kcal som förbränns under deras träningar.

20150130052838_1DX_4760.JPG


Han kan, utan några som helst satans jävla problem tappa 10kg fett ifrån den där formen Innan han cuttar vikt. Utan några som helst problem (om inte han, eller personer i hans närhet inte var helt dum i huvudet)

Gastelum ska kickas ut ut UFC för detta.
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Kollade igenom match kortet igen och hade fan helt glömt bort nurmagedov vs johnsson matchningen med flera,det är så många bra matcher att man har tappar bort sig. Blir grymt det här :woot:
 

Richard1987

Panerai
Fucking hypad över nattens UFC :D Får se om man sätter larm och stiger upp kl 04:00 för att kolla...

Vet inte om jag vill att Conor ska vinna eller om jag vill att han ska åka på stryk...tycker han har blivit lite väl mycket senaste tiden. Magkänslan säger att Alvarez vinner i 3:e ronden :O
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Varför skulle dem inte visa prelimsen? :O HAr också fighting paketet, börjar gråta om dem inte visar alla matcherna...

Nu har jag bara haft paketet en månad hos Viaplay och tidigare när Cmore hade det. Men har för mig att dom inte visade prelims förra helgen och att man enbart kan se det hos ufc själva? nån som vet hur det ligger till. Jag tror Viaplay bara visar PPV-eventet alltså huvudgalan.
 

Richard1987

Panerai
Nu har jag bara haft paketet en månad hos Viaplay och tidigare när Cmore hade det. Men har för mig att dom inte visade prelims förra helgen och att man enbart kan se det hos ufc själva? nån som vet hur det ligger till. Jag tror Viaplay bara visar PPV-eventet alltså huvudgalan.
Hmm mailade viaplay och frågade...pterkommer om jag hinner få svar
 
Senast ändrad:

Richard1987

Panerai
Nu har jag bara haft paketet en månad hos Viaplay och tidigare när Cmore hade det. Men har för mig att dom inte visade prelims förra helgen och att man enbart kan se det hos ufc själva? nån som vet hur det ligger till. Jag tror Viaplay bara visar PPV-eventet alltså huvudgalan.
Fick svar från viaplay...dem visar bara main card :( Dem saknar rättigheter till övriga matcher :( ah...dem skrev något om lokala matcher också...bad dem specificera exakt vilka matcher dem visar....återkommer
 

Richard1987

Panerai
"När det kommer till de numrerade galorna så visar vi huvudkortet samt lokala fighters, och antalet övriga prelims kan variera från gala till gala. Inatt kommer vi att visar huvudkortet men dessvärre inga prelims då vi saknar rättigheterna.

Hojta till om du har några fler funderingar.

Ha en fin kväll!

Mvh Ellen
Viaplay Kundservice"

Bad dem specificera exakt vilka matcher...vet inte vad som ingår i lokala fighters...
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
"När det kommer till de numrerade galorna så visar vi huvudkortet samt lokala fighters, och antalet övriga prelims kan variera från gala till gala. Inatt kommer vi att visar huvudkortet men dessvärre inga prelims då vi saknar rättigheterna.

Hojta till om du har några fler funderingar.

Ha en fin kväll!

Mvh Ellen
Viaplay Kundservice"

Bad dem specificera exakt vilka matcher...vet inte vad som ingår i lokala fighters...
Fixa UFC fight pass brukar ha en gratis testmånad där har du prelims.
 
Topp