• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Richard1987

Panerai
Absolut, det har jag självklart lust med! Följande matcher är de som står på schemat inatt.

Tate - Pennington
Weidman - Romero
Jedrzejczyk - Kowalkiewicz
Woodley - Thompson
Alvarez - McGregor

Mvh Ellen
Viaplay Kundservice
 

sweedee

Cartier
Blir att styra Ufc imorgon med två polare.
Så blir att hålla sig totalt offline tills man har sett galan! Inte några internethemsidor och inte nå instagram!
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
UFC Fight pass visar bara underkortet, du måste ha viaplay fight paketet numera för att se huvudkortet lagligt.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Smäller bra
IMG_2516.JPG
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Khabib mot Mcgregor då. intressant match! Helvete vad stor Mcgregor är. Jag antar att Mcg kommer stanna i lättvikt och släppa Fjäderbältet?

Vad tror ni om Khabib vs Mcg?
 

strider

Panerai
Khabib mot Mcgregor då. intressant match! Helvete vad stor Mcgregor är. Jag antar att Mcg kommer stanna i lättvikt och släppa Fjäderbältet?

Vad tror ni om Khabib vs Mcg?
han kommer försöka få sin trilogi mot nate först pga lättare match/cash, khabib kommer förmodligen möta fergurson för interim belt.
Men khabib förtjänar titel match definitivt.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
han kommer försöka få sin trilogi mot nate först pga lättare match/cash, khabib kommer förmodligen möta fergurson för interim belt.
Men khabib förtjänar titel match definitivt.
Jag tycker Conor är för bra för att möta Diaz igen. Conor är fan för bra för att möta någon överhuvudtaget. #champforever
 

sweedee

Cartier
Jag hoppas att Eddie blev tillräckligt upprörd av allt buande igår så han tappar fokus och försöker knocka Conor istället. I mina ögon har Eddie bara en chans och det är just brottningen.



**hmm, klocksnack verkar autoembeda även då jag valde en specifik tid, men i alla fall är det första frågan som han svarar på.

"I fought a bad fight, the idea wasn´t to go in there and box"

I PREDICT DESE TINGS!!!

Tur som fan att jag såg denna gala nu istället för inatt, annars hade jag väckt hela jävla kvarteret. Vilken jävla fighter är. En riktig legend som genom denna vinst för alltid kommer att finnas i historieböckerna. Eddie var tammefan inte ens nära med sitt lilla nedtagningsförsök. Hur Conor kan hålla sig lugn är otroligt. Själv blev man gassed av att bara skrika :D
 

strider

Panerai


**hmm, klocksnack verkar autoembeda även då jag valde en specifik tid, men i alla fall är det första frågan som han svarar på.

"I fought a bad fight, the idea wasn´t to go in there and box"

I PREDICT DESE TINGS!!!

Tur som fan att jag såg denna gala nu istället för inatt, annars hade jag väckt hela jävla kvarteret. Vilken jävla fighter är. En riktig legend som genom denna vinst för alltid kommer att finnas i historieböckerna. Eddie var tammefan inte ens nära med sitt lilla nedtagningsförsök. Hur Conor kan hålla sig lugn är otroligt. Själv blev man gassed av att bara skrika :D
haha eddie hade ''tur'' mot rda, hoppas på en match mellan honom o khabib som förmodligen inte kommer att hända
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Överkörning är nog rätta ordet. även om jag har svårt med att han nu håller två divisioner pausade medans han väljer vad han ska göra. Aldo bör ju ta fjäderviktstiteln om inte Mcg vill försvara den mot han. Sen har vi två monster i form av Khabib och Ferguson i lättvikt som väntar på sin chans. Uppförsbacken börjar nu.

Men det verkar ju inte spela nån roll för Mcg. Men innan han har försvarat nåt så är det mer jippo över han än "legend"-status.

Sjukt knä av Yoel också. Galans bästa match står mellan Polskorna eller Woodley / Wonderboy.
 

sweedee

Cartier
Överkörning är nog rätta ordet. även om jag har svårt med att han nu håller två divisioner pausade medans han väljer vad han ska göra. Aldo bör ju ta fjäderviktstiteln om inte Mcg vill försvara den mot han. Sen har vi två monster i form av Khabib och Ferguson i lättvikt som väntar på sin chans. Uppförsbacken börjar nu.

Men det verkar ju inte spela nån roll för Mcg. Men innan han har försvarat nåt så är det mer jippo över han än "legend"-status.

Sjukt knä av Yoel också. Galans bästa match står mellan Polskorna eller Woodley / Wonderboy.

För mig var Wonderboy vs Tyron sjukt frustrerande. wonder gav bort den matchen då han av någon anledning vägrade attackera med raka sparkar utifrån och istället bara stod och stirrade på Tyron när Tyron stod och stirrade tillbaka med sin rygg emot buren. Den raka sparken som Conor gör mot magen hade varit Perfekt för wonder att använda i i princip hela jävla matchen, men istället såg det ut som han konstant letade efter ett KO slag. Hade kontinuerligt kunnat plocka poäng genom hela matchen och vinna på beslut. Väldigt, väldigt konstigt i mina ögon.

Tror det dröjer innan vi ser MCG igen. Nu vill han uppenbarligen ha ett Ordentligt snack angående lön som han verkligen förtjänar då han ironiskt nog är den bäst betalde, men även mest underbetalade UFC fightern just nu. Blir onekligen intressant hur dom ska lösa 145-pound dilemmat.

Khabib är ointressant då han bara skadar sig hela tiden. Låt han gå några matcher flrst (I alla fan en till) och visa att han kan fightas mer än en gång per år.
 

strider

Panerai
För mig var Wonderboy vs Tyron sjukt frustrerande. wonder gav bort den matchen då han av någon anledning vägrade attackera med raka sparkar utifrån och istället bara stod och stirrade på Tyron när Tyron stod och stirrade tillbaka med sin rygg emot buren. Den raka sparken som Conor gör mot magen hade varit Perfekt för wonder att använda i i princip hela jävla matchen, men istället såg det ut som han konstant letade efter ett KO slag. Hade kontinuerligt kunnat plocka poäng genom hela matchen och vinna på beslut. Väldigt, väldigt konstigt i mina ögon.

Tror det dröjer innan vi ser MCG igen. Nu vill han uppenbarligen ha ett Ordentligt snack angående lön som han verkligen förtjänar då han ironiskt nog är den bäst betalde, men även mest underbetalade UFC fightern just nu. Blir onekligen intressant hur dom ska lösa 145-pound dilemmat.

Khabib är ointressant då han bara skadar sig hela tiden. Låt han gå några matcher flrst (I alla fan en till) och visa att han kan fightas mer än en gång per år.
hahaha, typiska conor fans ''låt han gå några matcher till''. Killen har hela ryssland bakom sig, tror inte det är ointressant hahaah.
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
För mig var Wonderboy vs Tyron sjukt frustrerande. wonder gav bort den matchen då han av någon anledning vägrade attackera med raka sparkar utifrån och istället bara stod och stirrade på Tyron när Tyron stod och stirrade tillbaka med sin rygg emot buren. Den raka sparken som Conor gör mot magen hade varit Perfekt för wonder att använda i i princip hela jävla matchen, men istället såg det ut som han konstant letade efter ett KO slag. Hade kontinuerligt kunnat plocka poäng genom hela matchen och vinna på beslut. Väldigt, väldigt konstigt i mina ögon.

Tror det dröjer innan vi ser MCG igen. Nu vill han uppenbarligen ha ett Ordentligt snack angående lön som han verkligen förtjänar då han ironiskt nog är den bäst betalde, men även mest underbetalade UFC fightern just nu. Blir onekligen intressant hur dom ska lösa 145-pound dilemmat.

Khabib är ointressant då han bara skadar sig hela tiden. Låt han gå några matcher flrst (I alla fan en till) och visa att han kan fightas mer än en gång per år.

Ointressant? 24-0 och lika populär i Ryssland som Conor är i Irland. killen har 8 el 9 raka vinster i UFC och har varit skadad men före det var han väldigt aktiv. Han är säkert ointressant för Conor när han ser hur han har kört över alla som ställts framför honom.

Conor vs Diaz III känns ganska ljummet. Khabib eller Aldo. Oavsett så blir det som sagt intressant. Bara han inte får hybris och ska möta Mayweather i boxning.
 

sweedee

Cartier
Ointressant? 24-0 och lika populär i Ryssland som Conor är i Irland. killen har 8 el 9 raka vinster i UFC och har varit skadad men före det var han väldigt aktiv. Han är säkert ointressant för Conor när han ser hur han har kört över alla som ställts framför honom.

Conor vs Diaz III känns ganska ljummet. Khabib eller Aldo. Oavsett så blir det som sagt intressant. Bara han inte får hybris och ska möta Mayweather i boxning.

Du menar för 5 år sedan?

Ointressant i relation till att fighten förmodligen inte blir av även om den bokas. Skulle den bokas Och bli av hade jag varit högst intresserad.

Hade varit häftigt med gala i Ryssland då ingen annan vet vem Khabib är, men baserar dom en gala där i princip bara pga Conor Vs Khabib och lägger miljontals dollar på promotion och så skadar han sig igen..

Tycker Khabib ska möta Ferg och vinnaren möter Conor för titeln, men under tiden så försvarar Conor FW bältet. Eller så tar han en paus ett tag och ger tillbaka 145 titeln.

Conor vs Nate i 155 känns lite kul ändå, men nästa match bör bli 145 pound titelförsvar.
 
Topp