• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Haha, grejen är att Ronda aldrig någonsin varit någonting. Det är helt fantastiskt att hon äntligen blivit exposed i sina senaste matcher. Sakerna som sagts om henne har varit så jävla bisarra att man bara velat gråta. Men skön avslutning på året!
 
Duktig judo. Dålig i övrigt
Absolut, inget tvivel om det! Men sätten hon har implementerat den på har egentligen haft många hål de också! Sprungit rakt in i clinchen med hakan i vädret, lämnat ryggen helt fri för att göra sina kast osv. Divisionen har bara haft så otroligt dåliga utövare att hon kunnat komma undan med såna här misstag, fram tills nu. Eller ja, t.o.m. Liz Carmouche tog ryggen på henne och var nära på att strypa ut henne.

Hennes boxning är så skrattretande jävla patetisk och Rogan kan sitta och snacka om hur flawless hennes boxning blivit och att hon vinner över 50% av männens BW-division. Han beskrev henne som en "ONCE IN EVER ATHLETE"

ÄNTLIGEN säger jag bara. :D
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Där var sista gången vi såg Ronda. Skönt. Totalt chanslös, såg ut som en amatör.

Förhoppningsvis så tar hon förlusten bättre denna gången, håller dock med om att det borde vara sista gången vi ser henne (iaf i UFC)..
Nunes var helt överlägsen, synd att hon verkar vara lite dryg bara.

Ronda kommer ha ett bra "legacy" ändå iom att det trots allt var hon som fick WMMA att blomma ut äntligen.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor

Guden

Cartier
Mina tankar om galan (main card) - Inte alls besviken även om Farsan spoilade Ronda-matchen när jag hade suttit och plöjt igenom hela galan på morgonen och satt helt spänd och kollade på walk-in. Hade lust att köra en rear naked choke på honom och ignorera hans tap out.

Ronda: Rekt.
Cody: Wow. Vilken uppvisning.
Saffiedine: Borde ha fått matchen.
TJ: Tar nog bältet. Synd att Lineker inte hade bättre defence, hade han fått in lite fler bodyshots i början på matchen hade han kanske haft en chans.
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Samma här. :)

Vettig ambassadör, om någon är dryg så är det ju Ronda. Vatten över huvudet. Borde fimpa sin tränare.

Visst, Tate och Holly verkar vara mer vettiga om man skall jämföra. Tyckte dock att Nunes kunde varit lite mer ödmjuk efter vinsten. Rondas tränare har fått skit länge nu, med all rätt!
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Visst, Tate och Holly verkar vara mer vettiga om man skall jämföra. Tyckte dock att Nunes kunde varit lite mer ödmjuk efter vinsten. Rondas tränare har fått skit länge nu, med all rätt!
Njae, hon tystade ju Rondas tränare samt alla fans.. Media & PR inför matchen säger ju en del också, "Rondas back" osv skit innan matchen ens var avgjord. Nunes var knappt med någonstans.
 
Förhoppningsvis så tar hon förlusten bättre denna gången, håller dock med om att det borde vara sista gången vi ser henne (iaf i UFC)..
Nunes var helt överlägsen, synd att hon verkar vara lite dryg bara.

Ronda kommer ha ett bra "legacy" ändå iom att det trots allt var hon som fick WMMA att blomma ut äntligen.
Nunes verkar dryg? Nej, nej...
Märk väl att Ronda inte gav en enda intervju under hela denna gala. Inte före och inte efter.
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Ja, jag tycker det är drygt att trash-talka EFTER en vinst, twittra ut sin skadeglädje med bilder osv.
Är ingen fanboy av varken Ronda eller Nunes och kan tycka det var rätt gött att Ronda blev totalt utklassad.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Ja, jag tycker det är drygt att trash-talka EFTER en vinst, twittra ut sin skadeglädje med bilder osv.
Är ingen fanboy av varken Ronda eller Nunes och kan tycka det var rätt gött att Ronda blev totalt utklassad.
Exakt, tycker det är lustigt hur de flesta tycker att Amanda betedde sig helt rätt efter fighten som gick runt och "tystade" både tränarna och publik. Om Ronda gjorde samma sak skulle hon få så mycket skit av nästan alla. Jag är absolut inte en Ronda fanboy, men tycker rätt ska vara rätt. Tycker f.ö. personligen inte heller att Amanda betedde sig fel och jag stör mig inte heller på Rondas "kaxighet". De är där för att slåss, inte för att gulla och mysa med varandra.

Bra gala hur som helst! Jag trodde på förhand att Cody hade en chans att knipa detta, men aldrig att han skulle vinna på sättet han gjorde.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Då var det klart :)

15895094_1055569004553878_6289713209630287893_n.jpg
 
Topp